recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt plasma nu eller vente på de nye modeller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt plasma nu eller vente på de nye modeller?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Ja, jeg ved godt jeg nok kommer til at gå lidt på kompromis med billedkvaliteten.. Men designet betyder osse meget for mig Disapprove
Men det kan godt være jeg skal vente et par måneder mere med at gøre noget.. og så spare lidt op..
Hvad med LG's nye, tror du ikke de bliver forholdsvis billige? LG plejer jo at have fornuftige priser.

Cgmand, du skal være velkommen til, at komme forbi - og se mit 50B850 i rigtige omgivelser.
Jeg tror du vil blive ret overrasket over, hvor godt B850 preformaer.

Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-August-2009
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 00:51
På plasma-siden ser 2010 rigtig spændende ud, værd at vente på ( Panasonics 2010 modeller )

- Ny celle teknologi der endelig skulle løse et af plasmateknologiens problemer med fadede billeder
- Nyt filter til antiglare, der ligeså skulle løse et centralt plasmaproblem - GENSKIN

Hertil indbygget Internet til visning af streaming TV fra Internettet - du får brug for det før du forventer! Kan ikke anbefale gamle modeller uanset mærke og kult status - de er forældede i 2010.

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af Toebs Toebs skrev:

Dette er måske lidt off-topic, men skal have det ud :)
Hvorfor er alle så besat af Samsungs og LG's design? De ser pæne ud på billederne, men når man ser dem i virkeligheden er de utroligt plastikagtige og ser meget billige ud. Deres runde kanter og gennemsigtige og røde plastik, er ikke noget for mig. 
Hvis man maler plastik sølvfarvet, ligner det ikke metal!
Jeg siger ikke at Panasonic er noget nær så pæne, som f.eks. pioneer 5090 (som jeg synes er super flot design), men mange af deres tv ligner at det er ok byggekvalitet og ikke at knækker ved berøring.
Vil dog give ret i at Panasonic gør sig dårligt på deres billeder, men dem jeg har set i folksstuer plejer at se fede ud. 

Ok så fik jeg det ud. Smile

Kunne ikke være mere enig. Når man så fx. skal løfte fx. et samsung-tv,  så knager og knirker plastikken. Herudover tror jeg at de bruger mere tid i Photoshop end på materialevalg. Det hedder bare plastik, sort højglanslak, sølv metallak og evt. lidt rød lak med et skvæt brun.

Clap  Clap  Clap  Clap  Clap  Clap  Clap

Ligesom der er visse af Samsungs modeller, hvor selve Samsung-navnet under billedet, er trykt skævt på. LOL LOL LOL LOL LOL LOL

M.v.h.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af Toebs Toebs skrev:

Dette er måske lidt off-topic, men skal have det ud :)
Hvorfor er alle så besat af Samsungs og LG's design? De ser pæne ud på billederne, men når man ser dem i virkeligheden er de utroligt plastikagtige og ser meget billige ud. Deres runde kanter og gennemsigtige og røde plastik, er ikke noget for mig. 
Hvis man maler plastik sølvfarvet, ligner det ikke metal!
Jeg siger ikke at Panasonic er noget nær så pæne, som f.eks. pioneer 5090 (som jeg synes er super flot design), men mange af deres tv ligner at det er ok byggekvalitet og ikke at knækker ved berøring.
Vil dog give ret i at Panasonic gør sig dårligt på deres billeder, men dem jeg har set i folksstuer plejer at se fede ud. 

Ok så fik jeg det ud. Smile

Kunne ikke være mere enig. Når man så fx. skal løfte fx. et samsung-tv,  så knager og knirker plastikken. Herudover tror jeg at de bruger mere tid i Photoshop end på materialevalg. Det hedder bare plastik, sort højglanslak, sølv metallak og evt. lidt rød lak med et skvæt brun.

Clap  Clap  Clap  Clap  Clap  Clap  Clap

Ligesom der er visse af Samsungs modeller, hvor selve Samsung-navnet under billedet, er trykt skævt på. LOL LOL LOL LOL LOL LOL

M.v.h.

Nu køre den gamle plade igen, med tåbelige og negative kommentere.

Hvis i ikke kan li produkterne fra Samsung, fair nok så lad vær med at købe dem.

Men lad os andre, som godt vil købe dem - ha en konstruktiv og seriøs dialog i stedet .
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu