recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt plastma 46-50" hvilke ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt plastma 46-50" hvilke ?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
smuld Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 09:55

nu ved jeg godt at dette er en anden person`s thread. men jeg har selv det samme problem lige nu.

jeg kan bare ikke vælge imellem disse 3 skærme. syntes at de har deres egen ting over sig.

Samsung PS-50B855Y1W

Samsung PS-50B650

Panasonic Viera TX-P50G10E

priser siger da lidt, men der er bare noget over den 855, men jeg har kun hørt godt om Panasonic`s. og den sidste fra samsung, skulle også være rigtig god, men dog lidt tykkere end 855, men dog koster den ikke nær så meget. Hmmmm

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 10:00
G10 havde jeg valgt fra, da 24p til blu-ray ikke virker ordentlig. Så skal du købe en v10 model. Men den koster jo også noget mere.
Har kun set en 855, men forskellen skulle ikke være særlig stor. En 650 har dog et lidt andet design og et lidt dårligere filter til sort i lyseomgivelser.
toppen er stadig en pio 5090H, men koster også et par tusinde mere end 855. Den har dog ikke de samme tuner og media funktioner.

Redigeret af xcardman - 22-Juli-2009 kl. 10:01
Til top
smuld Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2009
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 10:03

men det der taler meget til mig, er dog at 855 kun er 3cm dyb.

men er der nogen som ved, om de har fået rettet, så man kan flytte om på de digitale kanaler endnu?

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu