|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chapper ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 14:09 |
Hejsa til alle. Jeg har et samsung 40f86, som jeg gerne vil have udskiftet med et nyere. Har dog lidt krav til det 1. Det SKAL være et SAMSUNG 2. Skal være klar til det nye signal. 3. Skal have god lyd lige som det jeg har. Måske gerne med indbygget subwoofer, kender en som har fået det nye led 40, lyder som om lyden kommer fra en papkasse og gider ikke at have en lydbar mere til at hænge under tvet. Har en soundbar til at hænge. |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Samsung har aldrig været kendt for god lydkvalitet på deres tv, så indbyggede subwoofer, det kan du godt glemme. Men til normale tv udsendelser, er de okay. Men, udfra de krav du stille, så ville jeg vælge en 40B750 til ca. 7800,- Test af B750 http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-le46b750-le40b750-200 90526151.htm |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Ja lyden er ikke noget at råbe hurra for på de nyere Samsung-Tv. Du kan jo evt. koble Tv'et (Eller digital boks) til dit anlæg, sådan at lyden fra et almindeligt Tv-signal, kommer ud i din Soundbar. Det kræver selvfølgelig, at Soundbar'en er tændt, når du ser almindeligt Tv, og selvfølgelig er indstillet til det rigtige input. Hvis du Evt. har en Soundbar fra Samsung, kan du måske indstille dit kommende Samsung-Tv til at automatisk tænde for din Soundbar til det valgte input, hver gang du tænder for selve Tv'et. På den måde behøver du ikke hver gang rode med at tænde begge apparater osv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |