|
nyt Samsung tv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Da jeg flyttede i hus, så var jeg mere eller mindre tvunget til at få yousee, og mit tv har ikke en dvb-c tuner. Så jeg købte en bluray afspiller med tuner i og den fungere også som plex klient. Det fungere upåklageligt bortset fra at det er lidt langsomt.
|
||
Kenneth
|
||
![]() |
||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
|
Fra mandag d.13okt kan du købe et samsung 4K UHD 48" 7505 til 8888kr hos ekspert ! Det er da billigt,har det selv og er veldig godt tilfreds
![]() Redigeret af cccd - 10-Oktober-2014 kl. 16:34 |
||
|
||
![]() |
||
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
|
Har du prøvet at bruge plex appen sammen med det?
|
||
Kenneth
|
||
![]() |
||
Coolsmarti ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 163 |
|
LG's pre-WebOS SmartTV modeller fungerer jo også gnidningsfrit med Plex grundet den integrerede Media Link løsning?
|
||
![]() |
||
|
men det er vel ikke en officiel klient og den understøtter vidst hverken channels eller queues?
|
||
Kenneth
|
||
![]() |
||
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
|
Jeg kan kun på det kraftigst advare imod Samsung produkter. Så snart du har sluppet pengene, får du bare et stort fuck you, hvis der opstår problemer med produktet. Prøv at søge lidt på Samsung kundeservice på f.eks. thrustpilot.
Der er kommet tordenfluer i mit ue55es8005 og det mener Samsung, at det bare er ærgeligt og ikke deres problem. Det er hvad man må forvente da det åbenbart er svært for dem at lave samlingerne tilstrækkeligt tætte. |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Tordenfluer er desværre et kendt fænomen hos producenter. Her er et svar fra LG: LG Help Desk Svar: Insekterne bliver tiltrukket af lyset, så en måde at forhindre dem ind tv'et er at placere en lampe i et område af TV'et for at forsøge at tiltrække dem væk fra fjernsynet. Selvfølgelig holde vinduerne lukket hjælper også, men naturligvis i varmt vejr kan det være ubehageligt. Med venlig hilsen LG Electronics UK Helpdesk 0870 607 5544 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
|
det lyder godt nok meget mærkeligt, hvordan kan de også overhovedet komme der ind
|
||
Kenneth
|
||
![]() |
||
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
|
Det kan de fordi der bliver sparet på kvaliteten af både komponenterne og montagen.
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Ja, det virker mærkeligt. Når man googler finder man et væld af fabrikater, der efterlader dette problem til forbrugerne. Ikke kun på TV, men også på PC.
Tordenfluerne finder ind mellem to skærme og er tiltrukket af baggrundslyset. Hvorfor kanten til de to skærme ikke forsegles, må vel være en nødvendig ventilering for at undgå kondensdannelse og dermed mugdannelse. Eller har andre et bud? Redigeret af bentpetersson - 21-Oktober-2014 kl. 17:07 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
|
Mug? I et tv?
Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
.
Redigeret af Kampus - 21-Oktober-2014 kl. 21:43 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |