recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt Samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nyt Samsung tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 06:53
Da jeg flyttede i hus, så var jeg mere eller mindre tvunget til at få yousee, og mit tv har ikke en dvb-c tuner. Så jeg købte en bluray afspiller med tuner i og den fungere også som plex klient. Det fungere upåklageligt bortset fra at det er lidt langsomt.
Kenneth
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af scouzer scouzer skrev:

Jeg skal snart have et nyt tv og jeg gerne have et samsung da jeg gerne bruger plex rigtig meget. Jeg har et budget der siger maks 8000kr. Jeg vil minimum have et 46 tommer, men gerne større. Spørgsmålet er om hvilken serie man skal gå efter, da der er meget forskel i pris. Desuden er der også forskel på hvilken codecs de understøtter. Men er der nogen som kan fortælle om man får det store ud af gåå efter 8 series tv frem for 5 eller 6?

Fra mandag d.13okt kan du købe et samsung 4K UHD 48" 7505 til 8888kr  hos ekspert !

Det er da billigt,har det selv og er veldig godt tilfreds Big smile

Redigeret af cccd - 10-Oktober-2014 kl. 16:34

Til top
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

Oprindeligt skrevet af scouzer scouzer skrev:

Jeg skal snart have et nyt tv og jeg gerne have et samsung da jeg gerne bruger plex rigtig meget. Jeg har et budget der siger maks 8000kr. Jeg vil minimum have et 46 tommer, men gerne større. Spørgsmålet er om hvilken serie man skal gå efter, da der er meget forskel i pris. Desuden er der også forskel på hvilken codecs de understøtter. Men er der nogen som kan fortælle om man får det store ud af gåå efter 8 series tv frem for 5 eller 6?

Fra mandag d.13okt kan du købe et samsung 4K UHD 48" 7505 til 8888kr  hos ekspert !

Det er da billigt,har det selv og er veldig godt tilfreds Big smile

Har du prøvet at bruge plex appen sammen med det?
Kenneth
Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2007
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coolsmarti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 12:42
LG's pre-WebOS SmartTV modeller fungerer jo også gnidningsfrit med Plex grundet den integrerede Media Link løsning?
Til top
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 09:37
men det er vel ikke en officiel klient og den understøtter vidst hverken channels eller queues?
Kenneth
Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 10:49
Jeg kan kun på det kraftigst advare imod Samsung produkter. Så snart du har sluppet pengene, får du bare et stort fuck you, hvis der opstår problemer med produktet. Prøv at søge lidt på Samsung kundeservice på f.eks. thrustpilot.

Der er kommet tordenfluer i mit ue55es8005 og det mener Samsung, at det bare er ærgeligt og ikke deres problem. Det er hvad man må forvente da det åbenbart er svært for dem at lave samlingerne tilstrækkeligt tætte.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Eeyore Eeyore skrev:

Jeg kan kun på det kraftigst advare imod Samsung produkter. Så snart du har sluppet pengene, får du bare et stort fuck you, hvis der opstår problemer med produktet. Prøv at søge lidt på Samsung kundeservice på f.eks. thrustpilot.

Der er kommet tordenfluer i mit ue55es8005 og det mener Samsung, at det bare er ærgeligt og ikke deres problem. Det er hvad man må forvente da det åbenbart er svært for dem at lave samlingerne tilstrækkeligt tætte.

Tordenfluer er desværre et kendt fænomen hos producenter.

Her er et svar fra LG:

LG Help Desk Svar:
Insekterne bliver tiltrukket af lyset, så en måde at forhindre dem ind tv'et er at placere en lampe i et område af TV'et for at forsøge at tiltrække dem væk fra fjernsynet. Selvfølgelig holde vinduerne lukket hjælper også, men naturligvis i varmt vejr kan det være ubehageligt. Med venlig hilsen LG Electronics UK Helpdesk 0870 607 5544
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 10:46
det lyder godt nok meget mærkeligt, hvordan kan de også overhovedet komme der ind
Kenneth
Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 16:27
Det kan de fordi der bliver sparet på kvaliteten af både komponenterne og montagen.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 17:06
Ja, det virker mærkeligt. Når man googler finder man et væld af fabrikater, der efterlader dette problem til forbrugerne. Ikke kun på TV, men også på PC.
Tordenfluerne finder ind mellem to skærme og er tiltrukket af baggrundslyset. Hvorfor kanten til de to skærme ikke forsegles, må vel være en nødvendig ventilering for at undgå kondensdannelse og dermed mugdannelse. Eller har andre et bud?

Redigeret af bentpetersson - 21-Oktober-2014 kl. 17:07
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 20:14
Mug? I et tv?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 21:43
.

Redigeret af Kampus - 21-Oktober-2014 kl. 21:43
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu