|
nyt setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2012 kl. 21:40 |
har en asus e35 som jeg saadan har været tilfreds med som medieafspiller,
men efter jeg har faaet Yousee saa hakker den naar jeg ser tv over yousee playeren. cpukernerne belastes til 70-80% saa jeg ved ikke om de er flaskehals. Kræver flash meget power hvad skal jeg have af setup for at kunne afspille yousee playeren flydende
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flash burde være hardware accelereret, så skulle fint kunne afspilles på det bundkort. Jeg har den nye e450 platform og har ingen problemer med at afspille flash.
Prøv eventuelt at opdatere dine drivere via www.amd.com
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
hvilke drivere mener du ..?
catalyst opdatere sig selv. saa det er ikke et hardware problem mener du?
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Det burde ikke være et hardware problem, du har rigeligt styrke til at afspille flash videor.
Jeg mente catalyst, men ja det opdatere selvfølgelig sig selv. Prøv at se om du har samme problemer på andet hardware, mest for at udelukke eller bekræfte det er et hardware problem.
|
|
![]() |
|
mine øvrige pcére er kraftigere og de spiller fint nok
|
|
![]() |
|
Jeg har desværre ikke mulighed for at teste Yousee på min AMD e-450, men har ikke haft problemer med andre flashbaserede streams. Ved der er andre med e-350 her inde, kan være der er nogen der kan teste det?
Er det kun Yousee? Eller flash generelt?
|
|
![]() |
|
Det er ikke så meget flash jeg afspiller. Det er kun nu fordi Yousee player kører flash at jeg oplever det. Fandt lige min lille Netbook frem også hvor der ligger en atom i. Den går endnu mere i knæ. Men spørgsmålet er om jeg skulle købe et add on grafikkort og sætte i. Eller jeg bør lave noget nyt med eks en i3 2100K ? |
|
![]() |
|
Prøv at installere xbmc, der er en yousee addon, og se om det kan spille den vej, mest for at komme uden om yousees eget interface.
Mht. at købe nyt gfx, så ryger ideen i AMD setup'et lidt. Så hvis du ender med at skifte vil jeg nok sige noget intel med en i3'er. Redigeret af Psymon - 13-Marts-2012 kl. 10:02 |
|
![]() |
|
ok prøver med xbmc. og ja jeg havde også noget i3 i tankerne.
|
|
![]() |
|
har installeret xbmc men kan ikke installere yousee addon der staar den er broken
|
|
![]() |
|
Hvilken version af XBMC har du installeret? Jeg køre XBMC 11 RC2 og der mener jeg ikke den stod som broken, men kan selvfølgelig tjekke når jeg kommer hjem i aften.
Redigeret af Psymon - 14-Marts-2012 kl. 10:37 |
|
![]() |
|
Nu har jeg lige tjekket, den står ikke som broken i min RC2 install, så prøv at hent den i stedet, kunne jo være rart at spare pengene et nyt setup koster.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |