|
Nyt skrivebord-setup (2.1 ~5000,-) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus0909 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2014 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige fået budt mig et sæt Audioengine A5+ til billige penge,- så det er det, jeg går med. Det vil sige, at jeg kun er på udkig efter en sub.
Hvor mærkbar er forskellen på en 8" og en 10" sub?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
Den en kan spille bedre end den anden!
En 8" sub kan i nogle tilfælde spille bedre end en 10" sub. Det afhænger i høj grad af, hvordan subben er bygget.... Jeg vil råde dig til at starte med højttalerne alene. Klaus (også "basshead") Redigeret af KlausDM - 30-Maj-2014 kl. 20:31 |
|
![]() |
|
Rasmus0909 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2014 Status: Offline Point: 7 |
Haha, okay :). Jeg henter højtalerne på mandag, og så efter nogle dage, så kan det godt ske, jeg smider et nyt indlæg i den her tråd, hvor jeg spørger efter mere hjælp.
Tusind tak ;)!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |