|
Nyt skærm setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lynggaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2012 kl. 20:30 |
Jeg er ved at overveje nyt skærm setup til min computer. Jeg overvejer disse 2 muligheder
A) 3 * 24" (1920*1200) B) 2 * 27" (2560 * 1440) Umiddelbart havde jeg overvejet løsning A da jeg får den bedste omslutning (bøjning) og den midterste af de 3 vil være placeret direkte udfor tastaturet. Desuden vil der være mulighed for at sætte en eller begge side skærme i "portrait mode" Nu er jeg dog blevet i tvivl fordi løsning B giver større samlet areal, og der er mere uden at skulle brede et vindue over flere skærme samt højden er større. Problemet med det setup er at enten skal begge skærme være placeret en smule skråt/skævt i forhold til tastaturet, eller også kommer den sekundære skærm lanfr ud til siden. Hvad ville i vælge?? Et andet spørgsmå, hvilket grafik kort ville i vælge til at drive det? Bruger det også til gaming men som regel kun 1 skærm af gangen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |