|
Nyt Sony TV. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2020 kl. 14:53 |
Hej Recordere.
Jeg overvejer et nyt TV. Mit spørgsmål er hvornår Sony plejer at introducere nye modeller? Jeg tænker at der kommer lidt udsalg af 2018 og 2019 TV, når de nye 2020 modeller kommer på banen.
Redigeret af Mufti - 03-Februar-2020 kl. 19:51 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Typisk fra marts og frem.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Tak.
Jeg klapper lige hesten en månedstid. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4656 |
Hvilke Sony TV er det, som du kigger på? Så kan jeg give dig lanceringsmåneden for, hvornår den erstattes med en 2020-model :-)
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg kigger bl.a. på XF90 og XG95.
![]() |
|
![]() |
|
XH90 fra 2018 er mig bekendt allerede udgået, så der sælges vist bare ud af lagrene. Nogle formater er svære at få fat i så jeg tror, at det er ved at være sidste chance.
De direkte afløsere i form af XH90 og XH95 kommer hhv. maj og marts.
|
|
|
|
![]() |
|
Takker.
Jeg holder lidt øje.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Faren for udsolgt,er nok større end sandsynligheden for yderligere prisfald . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Ja.
Jeg er mest lun på 55xf9005. Den står til 5790,- i hi-fi klubben. Den får gode anmeldelser og diverse test antyder, at der ikke er den store forskel op til 2019 modellen. Når jeg søger på 9005 er det udgået hos Power og Elgiganten. Det tyder på at de har holdt udsalg. Jeg kommer kun til at bruge det til alm TV kigning. Ser næsten aldrig film og har ikke brug for det allernyeste. Jeg sover på det og bestiller i morgen. Tak for input.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |