|
Nyt stereo mini anlæg hos mig |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, så virker det alligevel til, at min AV-forhandler kan få et Yamaha stereoanlæg hjem til mig, i slutningen af måneden. Jeg har jo forlængst bestilt anlægget, og det anlæg siger jeg så ja tak til.
Ingen tvivl om at jeg, afhængig af en god stereo forstærker, og en ditto CD afspiller, vil få en samlet bedre lyd ud af Sonus Faber højtalerne. Den bedre lyd kommer så også nemt til at koste mig over 20K. Yamaha anlægget er samlet set med sine enheder ganske velproportioneret, og lyder for mig ganske tilfredsstillende, til mit brug. Og så kommer det til at koste et godt stykke under det halve. Og så bliver der alligevel julegaver til familien, og andesteg på julebordet
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |