|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nhegsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 13-Juli-2009 kl. 22:07 |
Hej!
![]() Jeg har endelig f�et penge til et nyt stereoanl�g. Jeg har l�st lidt rundt omkring, og det virker til at man f�r meget for pengene ved at k�be xtz. Jeg ved dog ikke helt om jeg skal v�lge xtz 99.26 eller 99.36. Prisforskellen er minimal - under 1500,- danske kroner for et s�t - men jeg ved ikke helt om jeg har pladsen. mit v�relse er 5x3m - og de skal stå p� den lange led. Der er alts� kun 3m foran h�jttalerne, og de skal vel ogs� st� et stykke fra v�ggen? Hvad ville v�re smartest? S� er der en anden ting, jeg ved slet ikke hvor stor en forst�rker der skal til at tr�kke h�jttalerne. Er denne xtz et godt k�b - og kan den klare det? (XTZ Class-A 100 D3): http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Cata log/ItemView.aspx?key=6614 - eller skal man kigge et andet sted hen? Jeg spiller n�sten kun musik fra min computer, s� har kigget p� s�dan en her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/andet_tilbehoe r/cambridge_dacmagic_da-konverter_sort.htm - er det n�dvendigt? ![]() Og s� til sidst.. hvor meget skal der bruges p� kabler? Redigeret af nhegsgaard - 13-Juli-2009 kl. 22:11 |
|
![]() |
|
PipelineDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg har et sæt 99.26. Lyden er fremragende i mine ører. Du skal dog være opmærksom på at de er MEGET afslørende. Dvs. at dårligt produceret musik lyder, ja dårligt. Til gengæld lyder de fantastisk når musikken er velproduceret.
Hvis du har pladsen, så ville jeg købe 99.36. Det kan knibe med bassen i 99.26. Jeg har selv ikke plads til de store, og havde håbet at de små kunne klare sig uden sub. Men som sagt mangler der lige det sidste "umpf". |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |