recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt styresystem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt styresystem

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 11:12

Fordi jeg har hørt at det er de færreste spil jeg vil kunne kører på en MAC.

Med rip off mener jeg udseendet.

Der er nogle jeg snakker med der ville vælge Vista når nu det er en ny maskine, men gider ikke hvis det ikke kører optimalt.

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 11:42

Jeg foretrækker stadig XP fremfor Vista - der er stadig for meget bøvl og performance problemer med Vista sammenlignet med XP.

Selv min 15 årige søn blev så træt af Vista på hans gamer laptop at han bad mig reinstallere den med en XP.

Hvis jeg var dig ville jeg tage en XP pro - og så vente til Win7 bliver officielt frigivet før du skifter. Jeg har RC udgaven af Win7 og den er ikke helt klar til at være hoved system endnu.

Redigeret af spawn - 25-Marts-2009 kl. 11:44
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Fordi jeg har hørt at det er de færreste spil jeg vil kunne kører på en MAC.

Med rip off mener jeg udseendet.

Der er nogle jeg snakker med der ville vælge Vista når nu det er en ny maskine, men gider ikke hvis det ikke kører optimalt.

ok selvfølgeligt kører alt på en Mac, hvis man f.x. installerer sin gratis XP på bootcamp.
Ok er du halvprof gamer, så kræver det selvfølgelig er noget kraftigere grfik kort.

rip off, tja jeg ser nu ikke den store sammenhæng, synes nu XP og OSX minder mere om hinanden, knap så mange besværlige menuer.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 13:23

Jeg har bestilt pc, dog uden styresystem. Jeg tror jeg snupper den gratis XP, for så at se om jeg skifter til Vista eller windows 7 når det kommer.

Eller når skolen skal til at kører der og så snupper en gratis der.

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 13:54

Findes der en gratis XP? :)

Vista er noget værre skidt! Har selv haft Vista 64 i 3 måneder, men skiftede tilbage til xp igen.

Har pt XP 64 samt Windows 7 - som virker meget lovende, men har dog stadig et par vista irritations momenter.

BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 14:35

De har en gratis licenskode jeg kan få.

Jeg trækker den til Windows 7 kommer og ser hvad det bliver til.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu