|
Nyt Surround... eller bar.... |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | ||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Præcist hvilke højttalere har du? Klaus
|
||||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det gode er, at det kan hænge og “svæve” sådan, selvom det er 55 cm dybt, og det er testet med 100 kg. Jeg har i hvert fald, en stor og tung surround receiver, tre effektforstærkere, en centerhøjttaler, en Switch, en access point og andet småt der inde.
Redigeret af HessiDude - 11-Marts-2024 kl. 22:11 |
||||
ANGUSYOUNG
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Gale, mener de hedder Argon nu, lige inden de skiftede navn synes jeg de sagde den gang. 4stk 100 watts 40 series. En basse subwoofer og center i samme mærke. Er det nok eller skal der billeder til?
|
||||
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
||||
ANGUSYOUNG
Funktioner
Tak(0)
|
|||
kunne være man skulle forbi dem....
|
||||
||||
ANGUSYOUNG
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak Hessi, er jo næsten russisk for mig, hvis man må sige sådan pt. Men ja det er jo primært diverse streaming kanaler og tv og i ny og næ en blu ray film. Men for dælan de forskellige lyd versioner eller hvad det hedder.... hard to keep up with them.... En gang var det bare VHS eler Betamax man skulle vælge imellem... :-)
|
||||
||||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er det disse? Og i så fald hvilke og hvor mange af hver? Redigeret af HessiDude - 11-Marts-2024 kl. 22:40 |
||||
HessiDude
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kan godt forstå det. Der sker noget hele tiden. Og man skal næsten sælge sin moster og søster for at få råd til det. Jeg nåede lige præcis at være lidt med på kassettebånd og VHS, og så blev det ellers alt sammen digitalt (minidisc var også hyggeligt). Men med ARC får du tovejskommunikation med dit HDMI kabel, så du kan sende lyden fra TV til forstærkeren vis samme HDMI, som du bruger til at sende billede og lyd til TV’et. Og EARC gør det samme, men med større båndbredde så du kan få ukomprimeret lyd igennem. Satser du på at udvide med flere højttalere (f.eks. i loftet) ?
|
||||
HessiDude
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kan i hvert fald varmt anbefale ham og hans møbler. Jeg plejer at købe Ikea, Ilva, Danbolig osv. da det er billigt. Har altid syntes at det var vanvittigt at give så meget for møbler. Men her har jeg ikke fortrudt noget. Synes det er pengene værd.
|
||||
ANGUSYOUNG
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
||||
ANGUSYOUNG
Funktioner
Tak(0)
|
|||
kan godt forstå du er tilfreds med det møbel, jeg skal helt sikker på jagt efter noget lign. eller forbi dem. Tænker to bagved og foran, plus center og subwoofer stadig gør det ok. Med ny receiver, så kan det være det bliver en tand bedre....
|
||||
||||
HessiDude
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis du ikke har tænkt dig at skifte højttalerne ud, eller få flere (i loftet, eller lige under) så ville jeg hapse noget lignende dette.
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Gale er et engelsk brand, bygget i Kina. Argon er et dansk brand, bygget i Kina. Det eneste de har til fælles er landet de er bygget i og at de er/var hifiklubbens billigste linje af højttalere. Klaus
|
||||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |