|
Nyt Surround... eller bar.... |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
007
Bruger Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jbl har også soundbars med trådløse højttalere det lyder ok men kan ikke hamle op med et rigtig surround anlæg
|
||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
007
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja
|
||
JKN.
Bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
du kunne også investere i denne ultimative soundbar, koster lidt mønter, men er næsten trådløs og giver dig alt det lyd fra action film som du er glad for. https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=14&t=54528&view=unread#unread
|
||
JKN
Panasonic 65 HZ1000 tv. Apple tv. Yamaha RX A860 receiver. onwall Audiovector Aventage R Arrete Sub. Panasonic ub820 Uhd afspiller SUB: Harbo Sound SUB 10 < |
||
ANGUSYOUNG
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har set den, men lidt svært at købe sådan en bandit i Herning uden at have hørt den
|
||
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
||
007
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvis du kan nøjes med en soundbar er Jbl 1300 på tilbud til 7000 den kostede vist 11000 da den kom. Elgiganten forhandler den så måske du kan høre den der. Jeg har den gamle 9.1 og den er ok
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
35.000 for en masse små højttalerenheder og en kraftig processor, samt fem strømkabler…. Den giver sikkert en fed lyd, men det er godt nok mange penge…. Klaus
|
||
JKN.
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja det en del penge, men hvis man skal ud og investere i nyt surround anlæg med en acceptabel receiver og 5 højtalere og en subwoffer, så kommer man hurtigt af med 35000. Og stadig et kabelrod.
trådstarteren var træt af netop kabelrod, og 5 strøm kabler, sammenlignet med en masse højtalere kabel, er vel det trådstarteren efterlyser. her får han de nyeste lyd formater, og lydtryk som der skal en potent receiver for at klare. og nemt at sætte op med en dårlig ryg.
|
||
JKN
Panasonic 65 HZ1000 tv. Apple tv. Yamaha RX A860 receiver. onwall Audiovector Aventage R Arrete Sub. Panasonic ub820 Uhd afspiller SUB: Harbo Sound SUB 10 < |
||
JKN.
Funktioner
Tak(0)
|
|
alternativt kunne man også købe en ny receiver og købe hjælp til at sætte kabelbakker op. Det har jeg gjort fordi jeg sidder i kørestol. Det koster en timepris, jeg brugte lige under 4000. Og nyder at se på det hver dag, det giver langt mere ro.
jeg brugte AV Connection, men der må også være muligt at finde en omkring Herning. Og så er det en anden pris vi taler om. Det kan gøres for omkring 10000 - 12000.
|
||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af HessiDude - 13-Marts-2024 kl. 21:16 |
||
HessiDude
Funktioner
Tak(0)
|
|
Altså jeg kan bedre acceptere 2 strømkabler (soundbar og sub), end 5, og meget mere end 5 højttalerkabler og et RCA kabel. Endnu en god ting ved at have ægte trådløse surround-/baghøjttalere er at de kam gemmes væk i et skab (på laderen) når man ikke bruger dem. HDMI’erne slipper man ikke for uanset hvordan man vender og drejer det.
Redigeret af HessiDude - 13-Marts-2024 kl. 21:36 |
||
007
Funktioner
Tak(0)
|
|
yamaha MusicCast er også en mulighed flere af de nye surround receiver har indbygget MusicCast så man kan bruge deres trådløse MusicCast højttalere til baghøjttalere de skal dog have strøm
|
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |