recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Surround men hvilket ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Surround men hvilket ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Surround men hvilket ?
    Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:56
Hejsa Folkens.

Står i den situation at jeg står og skal til og investere i et lille fint 5,1 system, jeg har desværre bare
ikke den store forstand på den slags.

Så håbet på der var nogle her inde der kunne komme med et forslag og fortælle hvorfor jeg lige skal vælge det :)

Har PT et Z5500 i vores lille stue, men da vi har købt hus vi render og roder med vil jeg gerne ha noget pænere og noget med lidt flere tilslutnings muligheder og features.

Jeg synes jo at det Z5500 er helt kanon til film så det siger sikkert lidt om min forstand på emnet :P

Skal tilsluttes mit PS64D8005 og der skal ses film via min PCH A-110 + en Xbox360 + En Yousee Box.

Så hvad er Bang for the buck atm ? :)

Har max 15klik der står lyd på.
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Oktober-2010
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 19:09
ville købe det q7000 de er i fælleskøb-. . . har det selv og det er virkelig bang for the bucks

Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af skele2r skele2r skrev:

ville købe det q7000 de er i fælleskøb-. . . har det selv og det er virkelig bang for the bucks

Ser ud til og være et fornuftigt bud, hvilken forstærker skulle man købe til vis det var ?

Var nu dog mest ud efter nogle lidt større højtaler sårn rent fysisk da det er en pænt stor stue, og bag højtalerne skulle gerne kunne monteres på et "stativ"

Redigeret af Danni - 30-Januar-2013 kl. 22:08
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Oktober-2010
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 08:00
Nå ok :D så ville jeg 1000% sikkert kigge Monitor Audio silver serien
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu