|
Nyt Surround men hvilket ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:56 |
Hejsa Folkens.
Står i den situation at jeg står og skal til og investere i et lille fint 5,1 system, jeg har desværre bare ikke den store forstand på den slags. Så håbet på der var nogle her inde der kunne komme med et forslag og fortælle hvorfor jeg lige skal vælge det :) Har PT et Z5500 i vores lille stue, men da vi har købt hus vi render og roder med vil jeg gerne ha noget pænere og noget med lidt flere tilslutnings muligheder og features. Jeg synes jo at det Z5500 er helt kanon til film så det siger sikkert lidt om min forstand på emnet :P Skal tilsluttes mit PS64D8005 og der skal ses film via min PCH A-110 + en Xbox360 + En Yousee Box. Så hvad er Bang for the buck atm ? :) Har max 15klik der står lyd på.
|
|
![]() |
|
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ville købe det q7000 de er i fælleskøb-. . . har det selv og det er virkelig bang for the bucks
|
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Ser ud til og være et fornuftigt bud, hvilken forstærker skulle man købe til vis det var ? Var nu dog mest ud efter nogle lidt større højtaler sårn rent fysisk da det er en pænt stor stue, og bag højtalerne skulle gerne kunne monteres på et "stativ"
Redigeret af Danni - 30-Januar-2013 kl. 22:08 |
|
![]() |
|
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Nå ok :D så ville jeg 1000% sikkert kigge Monitor Audio silver serien
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |