recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt surround... måske
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt surround... måske

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Mentalisac Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2012
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt surround... måske
    Sendt: 22-November-2013 kl. 22:57

Hey

Har nu endelig taget mig sammen til at få anskaffet mig noget "rigtig" hi-fi lir..

Men jeg er stadig nybegynder, så jeg må bede om lidt hjælp.

Mange af de begreber der står oplyst om de forskellige ting gør mig ikke klogere. 

Her er det setup jeg har kigget lidt på.

De fleste af produkterne er valgt pga. prisen

Nogen der har erfaring med de valgte produkter, eller måske kunne give lidt pointers?

Forstærker:

Pioneer SC-2023

http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/SC-2023-K/page.html

eller

Pioneer SC-LX57-K

http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/SC-LX57-K/page.html

Højttalere:

DALI LEKTOR 8

HTTP://WWW.HIFIKLUBBEN.DK/PRODUCTS/DALI-LEKTOR-8-GULVHOJTTALER-26752/

Center:

DALI MENTOR LCR

http://www.hifiklubben.dk/Products/dali-mentor-lcr-center-fronthojttaler-25399/

eller

DALI LEKTOR LCR

http://www.hifiklubben.dk/Products/dali-lektor-lcr-center-fronthojttaler-27382/

Baghøjttalere:

DALI LEKTOR 1

http://www.hifiklubben.dk/Products/dali-lektor-1-kompakthojttaler-26747/

Subwoofer:

EARTHQUAKE SUPERNOVA MKVI 15

HTTP://WWW.EARTHQUAKESOUND.DK/HOME-AUDIO/SUBWOOFERE/SUPERNOVA-MKVI-15.ASPX

eller

EARTHQUAKE MINIME-P12

http://www.earthquakesound.dk/home-audio/subwoofere/minime-p12.aspx

Spørgsmål