|
Nyt Surround sound med hvad for noge??. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvad har du i tankerne?
|
|||
![]() |
|||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
||
Umiddelbart synes jeg du burde finde de højttalere du gerne vil have til stereo-lytning.
Dernæst anskaffer du en dertil passende center og et par, måske lidt mindre surround højttalere. Du nævner du primært er til stereo, så det må være det afgørende - hvis du laver et budget og køber hele balladen efter surround, så er jeg bange for at du "brænder" dig og ikke får det stereo du gerne vil have. Mvh FNørd |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
||
Tror at du bliver nødt til at være væsentligt mere konkret, men nej man får ikke altid hvad man betaler for (men næsten).
|
|||
![]() |
|||
Let it be ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 33 |
||
FNørd læg lige mærke til det er mig ¨Let it be¨ der startede denne tråd, men det er simon20 der har lagt et tillægs spørgsmål oven i "min" tråd. Så hvad hans behov er vides ikke om det også er stereo.
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
Gå i Hi-Fi klubben. Der vil du som regel få hjælp... og lyt så på noget forskelligt. Der er lige så mange meninger om højttalere som der er højttalere ;-)
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
Jeg vil påstå at bemærkningen "men næsten" er den mest sande. Man laver ikke bare lige en god højttaler. Men man skal ikke bare stole blindt på mærket fordi det er kendt. Stol på dine ører... du skal leve med dem. |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
||
Hmm nææ, men på den anden side er en høj pris ikke ligmed at man synes om højttaleren. Jeg har da før prøvet at synes bedre om højttaler X end Y selvom Y var væsentligt dyrere.
|
|||
![]() |
|||
Simon20 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2013 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 12 |
||
Tak, jeg må ned i forretningen og lytte mig frem ;) Og undskyld jeg kom med et tillægsspørgsmål i din tråd, jeg er ny herinde, så vidste ikke lige, at jeg selv kunne oprette en tråd :)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |