|
Nyt surround sæt, Komplet Sonos sæt eller? |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |
Danielwj
Bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-December-2021 kl. 13:04 |
Betragt emnet som lukket, jeg finder selv ud af noget, fandme om jeg orker sidde og diskutere vores indretning i huset, respekt for ægtefælle osv. Håber de pågældende fik luft for deres jule frustationer og manglende centimeter syd for bæltestedet. Redigeret af Danielwj - 29-December-2021 kl. 13:56 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du nogle højttalere i forvejen?
Hvad er budgettet? Må der være brugte højttalere imellem? Klaus
|
|
Danielwj
Funktioner
Tak(0)
|
Budget, 16000 Har intet, skal have komplet sæt med alt hvad det indebære, reciever, kabler osv. Pas, er ikke bleg for brugt men synes brugtmarkedet er skredet herunder corona og gider ikke køre land og rige rundt.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Første forslag som er nyt udstyr:
Klaus
|
|
Ole N 84
Bruger Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville også vælge det Dali og Denon sæt fra hifiklubben eller noget tilsvarende brugt.
|
|
Danielwj
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg takker for forslaget, men synes ikke helt de er sammenlignelige, det ene kan konen nemt acceptere, det andet giver mig en skilsmisse :) Ser vi bort fra skilsmissen, så er der er noget af sættet der ikek er på lager, noget i hvidt og noget i andre farver. Jeg sigter efter hvidt. Men tak.
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor giver et sonos anlæg dig en skilsmisse? Klaus
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
mmgala
Bruger Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var faktisk i det samme for et par år tilbage.
Jeg gik med en Denon forstærker (placeret bag en væg til stuen, ved fjernsynet = ingen forstærker i stuen) der supporterede Heos. Et par B&W 607 som de 2 hovedhøjtalerer (væghængt), samt 1 til fronthøjtaler og en Dali SUBE9F HG White active. Baghøjtaler er nogle ældre højtalere, men der kan sagtens findes nogen bedre. Tilsvarende opsætningen kan også sagtens lade sig gøre med Sonos, og så er det ca. samme "fyld" i stuen. Bare et bud. |
|
Danielwj
Funktioner
Tak(0)
|
Fruen giver ikke to kopper pis for lyden, det er mit projekt så må jeg også indfinde mig under de fælles spille regler. Vi behøver ikke grave mere i det, et par store stander højtalere kommer desværre ikke på tale. Der skal være en vis grad af kone venligt udsene over det. Forstærkeren er dog intet problem for mig at skjule, ditto for eventuelle kabler. Jeg vil kigge nærmere på Heos |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kommer meget an på dine præferencer. Skal du have max lydkvalitet skal du have receiver, højttalere etc.
Personligt har jeg Sonos Playbar og 2x Play 1 pga. nem installation, uden ledninger etc. Har fravalgt Sub, hvilket fungerer ganske udmærket (men skal man have mere bund i bassen skal man selvfølgelig købe sub). Men det er kun dig der kan afgøre det rigtige valg
|
|
mmgala
Bruger Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
argh glemte lige, at det er en B&W M1, jeg benytter til Center.
|
|
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |