|
Nyt surround sæt, Komplet Sonos sæt eller? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||||||
Danielwj
Bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Tak for svaret, det er netop sådan et svar jeg kan bruge til noget. Jeg kigger nærmere på det :)
|
||||||
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det ser ikke dumt ud det der, og man kan køre lige ned i Elgiganten og hente den med det samme!
|
||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Du har fuldstændig ret. Livet er et kompromis, hvad du vælger er selvfølgelig helt op til dig. Du spurgte og fik svar, nogle af svarene passer ikke ind i de kompromisser du må tage i dit liv og sådan er det :-) God jagt på en soundbar. Klaus
|
||||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
|
||||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Prøver jo bare på at hjælpe. Men bakker gerne ud når mine råd ikke kan bruges
|
||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Så var denne tråd - på nu hele 4 sider jo til ingen nytte...
|
||||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||||
Nickamburi
Bruger Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det du linker til er en satellit højttaler... De kan ikke spille bas... "Frekvensområde (-3dB) : 100-20.000 Hz" Lyngdorf har jo specifikt udviklet dem til at skulle have en subwoofer, og derfor har de ikke "behøvet" at få dem til at spille bas.
Redigeret af Nickamburi - 29-December-2021 kl. 13:01 |
||||||
Danielwj
Bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Mig: Jeg overvejer at købe en en stationcar, findes der noget i samme prisklasse der er bedre? Dig: Du skal købe en sportsvogn, den er muligvis dyrere, og ligner overhovedet ikke det du kigger på, og dine børn kan ikke være i den (men den kamel må din kone æde, tag bukser på mand) og hvis ikke du kan lide det vi skriver så er det dig der er problemet du må lære at lytte. Tak skæbne, det siger jeg også. Jeg afslutter tråden herfra, jeg tænker du sikkert har yderligere guldkorn om at være en mand, dem fyre du bare af, jeg kommer ikke til at deltage yderligere her i tråden, klaveret er dit - slå dig løs.
Redigeret af Danielwj - 29-December-2021 kl. 14:06 |
||||||
JKN.
Bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Har du overvejet denne her https://www.hifiklubben.dk/sennheiser-ambeo-soundbar-soundbar/senambeosoundbar1bk/
Lige nu på tilbud til 15000 og så kunne du købe en subwoffer lidt senere, når du har sparet lidt mere sammen. her får du den mest potente soundbar på markedet og det er kone venligt og samtidig spille både film og musik og kan hentes i hiflklubben med retur ret og tre års garanti
|
||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Min fejl, man skal huske at checke specs. Jeg troede det var en identisk opbygget væghøjttaler, bare med større enheder, svjh med 8” woofer. Lader ikke til den findes mere.
|
||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||||
Nickamburi
Bruger Oprettet: 19-Juni-2016 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Er det denne du mener: https://www.hifiklubben.dk/lyngdorf-fr-1-vaeghoejtaler/lyngfr1hgbk/
|
||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Nej den så jeg godt da jeg ledte efter den udgave med en enkelt stor bas woofer på 8” regner jeg med. Og den gik altså dybere.
|
||||||
|
||||||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |