|
Nyt surround sæt, Komplet Sonos sæt eller? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har Sonos i forvejen, eller har planer om at skulle have det til resten af huset, så vil det da være en udmærket vej at gå.
Men tag ud og lyt ... Der var en der foreslog en soundbar fra Sennheiser. Beosound Stage virker også tiltalende, og du kan lytte til dem begge i hifiklubben.
|
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Blev lige nødt til at læse hele tråden :)
Har selv tidligere haft det helt store setup, med projekter, sorround osv, i dedikeret "bio" rum, som til sidst ikke blev brugt ret meget. Nu i nyt hus, har jeg fundet mig ganske fint til rette med sonos som surround, det giver mig lidt af "lyden" tilbage, konen brokker sig ikke, og hun kan finde ud af at styre det, og jeg slap for at trække ledninger, og jeg HADER ledninger :) Havde sonos i forvejen, så det var oplagt, og kører med den gamle playbar, 2 sonos one, og en sub. Subben giver rigtigt meget til setuppet, og giver følelsen om at "mærke" lyden tilbage. Havde før sonos et samsung surround set, som da virkede, men havde en del bøvl med connection faldt fra i tide og utide.
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Sonos er ganske fint. Det er klart, at det ikke er audiofil lyd, men til almindelig baggrundsmusik og film synes jeg det er ganske fint. Det er nemt at udvide på. Jeg har selv 2x ARC, 1x Sub og 7x One. Det giver fin lyd i hele lejligheden og det er nemt at styre.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Trådstarter har åbenbart forladt tråden (og fik vist selv luft på vejen ud)
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |