Hey guys, er helt uvidende hvad angår lyd.. :) Mit nuværende system består egentlig af en ældre Denon stereo forstærker og to styk Jamo D365 højtalere.. Ikke at det spiller særligt imponerende, skulle sådan set bare have noget der kunne spille godt højt til fester :)
Men nu går jeg og tænker på at få fat i noget surround. Nu er jeg fattig studerende, og jeg er absolut elendig til at spare penge sammen. Så det optimale ville være noget hvor man kunne anskaffe sig det hele lidt ad gangen.. Starte med en forstærker og to front og så køre stereo indtil man havde råd til resten.. :)
Havde tænkt at ende med at have brugt omkring de 8000-10.000.. Det er pænt mange penge for mit vedkommende, specielt taget i betragtning at min hidtil største investering har været mit PX80 til 7000.. :b
Nu hører man så mange gode ting om Onkyo 606 så tænkte man kunne bygge noget op omkring sådan en? :) Kan se den kan fås til omkring de 3500 på Dustinhome.dk. For sølv udgaven godt nok, men med den besparelse kan jeg leve med det =) Selvom sort ville være bedst.. :)
Ville være super fedt med nogle forslag.. :b Ville det være bedre at spare sammen og købe højtalerne af én gang?
Redigeret af TobiasKM - 25-December-2008 kl. 17:55