|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
method ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 28-April-2009 kl. 10:56 |
Hey! Jeg er på udkig efter et nyt surround sound sæt, der indeholder en surround forstærker samt højtalere. Kan man finde en god løsning til omkring de 5.000 kr.? Det er ligemeget om højtalerne er gode, kan også sagtens undvære og købe dem løbende, men jeg skal i hvert fald bare finde en god surround-forstærker. Kan det lade sig gøre til den pris? - method |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
![]() |
|
method ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Der er bare DVD-afspiller med :( det er da lidt spild når jeg har PS3 og BlueRay jo er fremtiden. Men ellers et godt forslag! |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Du har jo ikke skrevet hvad for noget udstyr du har Har du selv højtaler? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej - sorry my bad - men gik bare ud fra at det kun var selve receiveren og højtalere der var med i sådan et sæt :) Jeg har ikke selv surround højtalere, men kun to front højtalere (JBL) som efterhånden er lidt gamle, men spiller fantastiske, så skal ud og have fat i dem også. |
|
![]() |
|
![]() |
for 5000 kr for du ikke meget receiver og højttalere for. men ellers har sony i fields en str 2400es (desværre i sølv) til 3499 kr
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg siger også at højtalere ikke er et must i starten, da jeg godt kan undvære surround i starten, så det er sådan set bare receiveren jeg er ude efter nu til omkring de 5.000 kr. Er ligeglad med om højtalerne er noget lort i starten... |
|
![]() |
|
![]() |
kig her http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s37145621&o=produk t_betyg svensk side men skide god. mest populære model er onkyo 606. mange der har den her på recordere og vil nok osse anbefale den. Mener bare at den er ved at udgå Redigeret af wizdk79 - 28-April-2009 kl. 12:00 |
|
![]() |
|
![]() |
Nice - det vil jeg lige undersøge :D
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Jeg vil foreslå en Okay 606 som wizdk79 foreslår, og så kigge nærmere på
harbosound og deres HarboSAT10 og den tilhørende harboSUB10 der koster 4.495 i alt - uden receiver selvfølgelig... |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
jeg ved godt at det er nogle tusind over dit sæt, men det er satme godt... og
så får du onkyo 607 i stedet for deres "gamle" 606 (Fås også i hvid) |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
![]() |
Nice - tak, vil klart lede efter det :D
Redigeret af method - 28-April-2009 kl. 17:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |