|
Nyt surround system |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
KlausDM hvorfor laver du ikke linkene så man kan klikke direkte på dem ?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
|
Hvorfor? Spurgte lige min kone om vores hjem har været farligt for vores knægt med fire medium størrelse gulvhøjttalere i stuen. Hendes svar var fuldstændigt som Henrik B.'s: det er et spørgsmål om opdragelse. Jeg kan i samme omgang tilføje at mine Dali 4b der nu er "reduceret" til baghøjttalere har overlevet 16 år med den første kat i huset og over et år med nummer to, samt 9 år med et barn. Mine fronter (DLS R66) har jeg kun haft i lidt over tre år og ingen i hjemmet er kommet til skade...... Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Fordi Klaus er doven! ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
|
Fordi recordere teamet ikke har formået at lave en linkfunktion der virker på min iPad (safari), med mindre at jeg selv indsætter klammer og url foran og bagefter linket. I de andre fora jeg bruger, virker link knappen, eller forum softwaren genkender selv links og laver dem klikbare. Klaus |
||
![]() |
||
|
Genau..... Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
http://forum.recordere.dk
Det passer så ikke Klaus!! Ovenstående er lavet på min iPad1, med Safari! Så kom igen! Og find på en bedre undskyldning. Eller sæt din iPad ordentlig op!!! M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 06-November-2014 kl. 23:02 |
||
![]() |
||
|
Så hjælp mig, hvad er korrekt opsætning?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Gå på forumforsiden - klik mit link ovenfor.
I bunden, klik på fuld version - for jeg går ud fra, at du kører med den skide mobile beta version? Når det er gjort, har du mulighed for fuld redigering, tags og indsættelse af links. Når du klikker på globussen, vil der fremover komme to pop-ups, hvor du indsætter linket og trykker ok. Done! M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 06-November-2014 kl. 23:14 |
||
![]() |
||
|
Nope, fuld version
Cool, det virker... http://moppe.dk/klhorn.html Klaus |
||
![]() |
||
|
![]() ![]() ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
|
Det handler om opdragelse.....
Af kæresten.... :) Vi bor i en 20kvm stue, og jeg har surround med B&W 802D og B&W htm2D center :) At det så måske er overkill til en lille stue er en anden snak, men nu flytter vi i hus, og så får vi en stue på 35-40kvm : Hvis jeg var dig, ville jeg kigge efter et brugt system, der
rækker pengene længere til dit budget… Personligt ville jeg kigge på B&W,
Dali. Men det er optil hvad du selv synes lyder godt. |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Vi har barn, på nu et år, og gulvhøjttalere. Endda med et par bloksstearinlys på. Det fungerer helt fint. Lysene er aldrig væltet ned.
Jeg går aldrig tilbage til satellit efter jeg har oplevet forskellen, når vi hører musik. Og husk: det er altid nemmere at bede om tilgivelse end tilladelse. Så køb hvad du helst selv vil nyde. For nogen er det med konen jo en dårlig undskyldning, fordi de ikke selv ønsker et par gulvhøjttalere ;) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |