|
Nyt surround system |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er let! Samme fabrikat, samme lyd. De tre fronter SKAL lyde ens aht panorering af lyden.
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Gå ned i hifiklubben og kig på Dali Lektor serien. Der er tilbud på hele serien lige nu og du kan holde dig inde for budget.
Hvis du er i Holstebro egnen kan du få deres Denon x2000 til 2499,-. Så for 10k er du godt kørerne :) /Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
kristoffervn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Status: Offline Point: 77 |
Var en tur i hifiklubben og se hvad de havde. Det lyder jo ret godt.
Eneste problem lige nu er at både receiver og centerhøjtaler er større end mit tv møbel tillader, så jeg må i tænkeboks og se om der også skal nyt tv møbel til. Han foreslog Dali zensor højtalere og denon receiver. |
|
![]() |
|
kristoffervn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Status: Offline Point: 77 |
Vil jeg kunne mærke forskel på en zensor 1 og en lektor 1?
Det lader til at folk bedst kan lide lektor 1, men hvor stor er forskellen når det er samme producent? Lektor 1 er en anelse mindre og også lidt billigere, så hvis lyden også er bedre er den at foretrække :) Jeg fik desværre ikke hørt forskellen på lektor og zensor.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Hvad med Lektor 2, den koster det samme som Zensor 1 (og er i samme størrelse). Den har basrefleksportene vendende fremad og kan dermed stilles tæt på, eller hænges direkte på væggen.
Klaus |
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
Hvor stor er dit rum?
|
|
![]() |
|
Mit rum er 20 m2.
Har tænkt mig også at købe en subwoofer, så efter hvad jeg forstod, kan jeg klare mig med zensor 1.
|
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
Hva siger du til og begynde med et 2.1 system med 10 kg i budget
Så kan du altid købe baghøjtaler senere. Så kan du få rigtigt meget lyd for pengene😊 |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Jeg har selv lige købt Lektor 6 samt center. Jeg hørte Lektor mod Zensor 7, Lektor 8, Ikon 6 MK2 og en B&W højttaler. For mig var Lektor 6 den klare vinder. Sælgeren jeg talte med foreslog også Zensor 7, da den vist er meget populær, men jeg var mest til Lektor 6, da jeg sammenlignede højttalerne.
Lyt til højttalerne og sammenlign dem mod hinanden, så du køber den højttaler du bedst kan lide.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Undskyld - jeg kan ikke lade være: 10 kilogram, guldbarrer eller gulerødder? Klaus |
|
![]() |
|
10 kilogram penge 😊
|
|
![]() |
|
Helst i tusindkronerssedler. 10 kilogram enkroner er ikke så sjovt....
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |