|
Nyt tastatur? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Men, måske man skal bruge en DIN til USB adapter.......
Klaus
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Der bliver da stadigvæk produceret bundkort med ps2 stik på, dermed dok ikke sagt at op's har et
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Men ja, måske skal der bruges en USB til PS/2 konverter, på et low-end eller gamer bundkort. Alt i denne tråd er jo gætværk, når man ikke ved om trådstarter er fint tilfreds med et Harald Nyborg keyboard til 50 kr.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
|
Gav 149 for kablet Logitech i den lokale biks, godt tilfreds
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
TL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 74 |
|
@Cyberguyen
"Et IBM model M går man ikke galt i byen med til skrivning." Det er nemlig rigtigt. Mit er med løst PS/2-kabel, som er uoriginalt og ekstra langt. Hvis et tastetryk ikke når skærmen, er det ikke tastaturets skyld. |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
OG... Et dejligt, støjsvagt tastatur, som føles blødt at trykke på.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Det er SÅ blødt at man ingen mærker får i ansigtet, hvis man falder i søvn på det
![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
|
Jeg er ikke sikker på at mine kollegaer vil give dig ret i at det er støjsvagt
![]() |
||
Mvh
Bo |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
|
Update: Nu virker det gamle tastatur fint, hvad mon det var
Testede det en sidste gang, inden det røg ud
|
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
|
Genstartede du bare computeren? Hvis det gamle er med ledning, så kan der måske være en fejl på denne eller et knæk, eller hvad ved jeg? Så det er som med blinklyset - nu virker det - nu virker det ikke - nu vir..... Og der røg forbindelsen så igen
|
||
![]() |
||
|
Det er et trådløst
|
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
|
Du er en mand af få ord....... Skriv, hvad du gjorde... Satte du bare det gamle hakkebræt på igen? Uden videre... Eller genstartede du computeren, eller hvad skete der? Fandt du en driver på tastaturproducentens hjemmeside, smed den på, og så kørte det? Vi ved jo NADA her... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |