|
Nyt Tech Gear til Hjemmebio ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chr300686 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2012 kl. 08:45 |
Hej Folkens.
Jeg er løbet tør for ideer, hvad nyt skal man invistere i af tech-gear ? Jeg har følgende udstyr. Projektor fra BenQ Komplet Cerwin Vega Surround i XLS Serien. Tvix 6600 N Medie afspiller PS3 - med Komplet Racer sæde og Guitar hero Boxee med Netflix Wii black Edition Har overvejet en Xbox, men er der andet fedt i kan anbefale ? Håber i kan hjælpe mig folkens.. Mhv. Christian |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes du skal prøve at opgradere det udstyr du har i forvejen istedet for at købe flere ting. Du har med garanti mulighed for at opnå en billig opgradering ved at købe nogle bedre højttalere. Har du overhovedet nogen AV-receiver? - du bør se om du ikke kan finde en som kan klare HD-lyd.
.. Men direkte nyt gear..
|
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Jeg undrede mig også lidt over recieveren ikke står på listen? Ville i hvert fald være oplagt at anskaffe sig sådan en hvis du ikke har
![]() Men hvis du rigtig gerne vil udvide sortimentet er det her da den oplagte "gadget": http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2WY |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Ja tak ![]() Ellers vil jeg foreslå en multiremote der kan styre alle dine enheder. |
|
![]() |
|
Chr300686 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
Hey Boys.
Fedt med den Simulator de har bygget, så den for noget tid siden, men har desværre ikke 3,5 mio. der står tech-gear på.. Ang. multiremote, der bruger jeg iPad'n til det hele... - den styrer jeg min Tvix, Boxee og forstærkeren med.. Jeg må ærligt indrømme jeg jeg ikke ved hvad jeg skal finde på, der må da være et eller andet sygt tech, man bare bør have... MEN hvad ?? ?:D
|
|
Med venlig hilsen / kind regards
Christian Sørensen |
|
![]() |
|
Nogen der har arbejdet i trådløse stikkontakter, som man kan styre fra en iPAd 2 ?
|
|
Med venlig hilsen / kind regards
Christian Sørensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |