recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Tech Gear til Hjemmebio ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Tech Gear til Hjemmebio ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chr300686 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Tech Gear til Hjemmebio ?
    Sendt: 30-Januar-2012 kl. 08:45
Hej Folkens.

Jeg er løbet tør for ideer, hvad nyt skal man invistere i af tech-gear ?

Jeg har følgende udstyr.

Projektor fra BenQ
Komplet Cerwin Vega Surround i XLS Serien.
Tvix 6600 N Medie afspiller
PS3 - med Komplet Racer sæde og Guitar hero
Boxee med Netflix
Wii black Edition

Har overvejet en Xbox, men er der andet fedt i kan anbefale ?
Håber i kan hjælpe mig folkens..

Mhv. Christian

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 11:02
Jeg synes du skal prøve at opgradere det udstyr du har i forvejen istedet for at købe flere ting. Du har med garanti mulighed for at opnå en billig opgradering ved at købe nogle bedre højttalere. Har du overhovedet nogen AV-receiver? - du bør se om du ikke kan finde en som kan klare HD-lyd.

.. Men direkte nyt gear.. 

Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 13:07
Jeg undrede mig også lidt over recieveren ikke står på listen? Ville i hvert fald være oplagt at anskaffe sig sådan en hvis du ikke har LOL

Men hvis du rigtig gerne vil udvide sortimentet er det her da den oplagte "gadget": http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2WY
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Jeg undrede mig også lidt over recieveren ikke står på listen? Ville i hvert fald være oplagt at anskaffe sig sådan en hvis du ikke har LOL

Men hvis du rigtig gerne vil udvide sortimentet er det her da den oplagte "gadget": http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2WY

Ja tak Clap

Ellers vil jeg foreslå en multiremote der kan styre alle dine enheder.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2012 kl. 14:18
Hey Boys.

Fedt med den Simulator de har bygget, så den for noget tid siden, men har desværre ikke 3,5 mio. der står tech-gear på.. 

Ang. multiremote, der bruger jeg iPad'n til det hele...
- den styrer jeg min Tvix, Boxee og forstærkeren med..

Jeg må ærligt indrømme jeg jeg ikke ved hvad jeg skal finde på, der må da være et eller andet sygt tech, man bare bør have... MEN hvad ?? ?:D
Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 07:46
Nogen der har arbejdet i trådløse stikkontakter, som man kan styre fra en iPAd 2 ?
Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu