|
Nyt tv 42-50" Lille budget, små krav. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2013 kl. 07:58 |
|
Godmorgen til jer alle.
Så er der små 30 dage til jeg overtager mit hus, og skal så småt i gang med at finde et nyt tv til udskiftning for det gamle 37" Panasonic px..80 (mener jeg) Budgettet er ikke fantatisk højt, vil gerne ned omkring de 4000. Krav/bonus info: - Har ikke brug for smart tv, usb optager/afspiller, 3D, kaffebrygning eller andet. - Tvet skal bruges med kabel tv^yousee - Tvet bliver tilkoblet et mediecenter, indtil der lander fiber i min by vil der blot være tale om dvd kvalitet afspilninger, intet blueray. (Og tvivler på fiber lander de første 2 år) - Lavt strømforbrug, (en ekstra regning på 1600 i år, er hovedsageligt grunden til at tvet skal udskiftes) - Vi har 3-4 meter fra væg til sofa - Størrelsen, skal være mellem 42-50" (Er lidt i tvivl på dette punkt, da der står en brændeovn tæt derved, så indtil jeg har fået målt temperature, kan jeg ikke låse mig fast på en specifik størrelse) http://peecee.dk/upload/view/399991 (et lille billede som viser problem stillingen mht. brændeovnen) - Ville fortrække at kunne se fjernsynet i en butik, har dog intet i mod at bestille det over nettet efterfølgende. Så kom frisk med nogle bud på fjernsyn jeg skal begynde at kigge efter, kan forstille mig der et billigt marked af 2012 modeller som skal sælges. Mvh. Daniel |
||
![]() |
||
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sluttelig krav, så må det ikke være et philips :)
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Flatpanels.dk har en liste med udsalgstilbud:
Hvis det skal være meget billigt, så dette: Panasonic 50" Plasma TV TX-P50X50E - 3.999,-HD-Ready, 600hz, 2xHDMI, USB, DVB-T/Cog i 42" hos Fona til 2999,- Begge tv er kun HDready, men er det ikke OK, når afstanden er 3-4 m?
Redigeret af Brixen - 31-Januar-2013 kl. 10:31 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
ikke velegnet til sat og Boxer (ikke S og T2 tuner) |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Nej - det skal bruges til yousee - se første besked. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
En glimrende skærm ![]() |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Må godt nok indrømme jeg troede teknologien var nået noget længere. 8 cm's dybde er i mine øjne, alt for meget, tror det kommer til at se tosset ud på den væg, så bliver nød til at stemme begge skærme ud.
Har lidt kig på disse 2, på trods af det ene godt nok er et philips og det andet over budgettet. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/42PFL3207H/philips-42-full-hd-led-tv-42pfl3207h http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/PS43E455XXE/samsung-43-plasma-tv-ps43e455 Nogle indvendinger, kommentarer og andet?
|
||
![]() |
||
|
Jeg har ikke set dem, så billedet vil jeg ikke udtale mig om. Men det Samsung plasma er da billigt - 3239,- nu. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Hvor sjovt, det stod til 4300 da jeg postede det. Så prøver jeg sgu at køre en tur ud og kigger på det, den pris er da til at være med på.
|
||
![]() |
||
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
|
|
||
![]() |
||
|
Tog blot derud for at kigge, men tak alligevel :)
Men det var noget af en skuffelse. kiggede på samtlige tv de havde, over 40" under 5000 kr. Og der var ikke et eneste der var værd at bruge en øre på, samtlige modeller hakkede i billedet på deres test video, flere af dem i sådan en grad at man var ved at blive svimmel. Snakkede efterfølgende med ekspedienten, som henviste mig til hvad han mente var det billigste tv over 40" hvor jeg ikke ville opleve det ved. Og det var dette her, et grundig. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/40VLE6239BM/grundig-40-led-tv-40-vle-6239-bm Over budgettet, og absolut ikke et mærke der imponere mig. Men han havde dog ret i, der ikke var noget der hakkede ved test videoerne. Så jeg er lidt tilbage på bar bund. Har i nogle gode forslag herfra, overvejer lidt at jeg skal kigge efter i brugtmarket i stedet.
|
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
|
Har aldrig haft problemer med at få nedjusteret prisen i butikken i Elgiganten, blot ved at nævne at den står billigere på nettet.
|
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |