recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv 42-50" Lille budget, små krav.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv 42-50" Lille budget, små krav.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 20:45
Precis den 42" panasonic der linkes til i fona er super god til prisen, den er set i elgiganten til omkring 2600,- jeg gav selv 2200,- for min i elgiganten men det var også i næstved på åbningstilbud, men det er faktisk en super fed skærm. 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af Danielwj Danielwj skrev:

Tog blot derud for at kigge, men tak alligevel :)

Men det var noget af en skuffelse.

kiggede på samtlige tv de havde, over 40" under 5000 kr. Og der var ikke et eneste der var værd at bruge en øre på, samtlige modeller hakkede i billedet på deres test video, flere af dem i sådan en grad at man var ved at blive svimmel. 

Snakkede efterfølgende med ekspedienten, som henviste mig til hvad han mente var det billigste tv over 40" hvor jeg ikke ville opleve det ved. Og det var dette her, et grundig. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/40VLE6239BM/grundig-40-led-tv-40-vle-6239-bm Over budgettet, og absolut ikke et mærke der imponere mig. Men han havde dog ret i, der ikke var noget der hakkede ved test videoerne.

Så jeg er lidt tilbage på bar bund. Har i nogle gode forslag herfra, overvejer lidt at jeg skal kigge efter i brugtmarket i stedet. 

Et tv kan indstilles på mange måder, og jeg tror ikke på at forretningen indstiller det korrekt.
Venlig hilsen
KB
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2013 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Danielwj Danielwj skrev:

Tog blot derud for at kigge, men tak alligevel :)

Men det var noget af en skuffelse.

kiggede på samtlige tv de havde, over 40" under 5000 kr. Og der var ikke et eneste der var værd at bruge en øre på, samtlige modeller hakkede i billedet på deres test video, flere af dem i sådan en grad at man var ved at blive svimmel. 

Snakkede efterfølgende med ekspedienten, som henviste mig til hvad han mente var det billigste tv over 40" hvor jeg ikke ville opleve det ved. Og det var dette her, et grundig. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/40VLE6239BM/grundig-40-led-tv-40-vle-6239-bm Over budgettet, og absolut ikke et mærke der imponere mig. Men han havde dog ret i, der ikke var noget der hakkede ved test videoerne.

Så jeg er lidt tilbage på bar bund. Har i nogle gode forslag herfra, overvejer lidt at jeg skal kigge efter i brugtmarket i stedet. 

Et tv kan indstilles på mange måder, og jeg tror ikke på at forretningen indstiller det korrekt.

Skiven de viser er lavet til, at få de billige tv til at hakke. Har ingen ide om hvordan, men en kammerat der var tvsælger i elgiganten oplyste mig det
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 17:20
Som gammel sælger kan jeg desværre også sige, at der ikke altid bruges fine metoder. Vi skulle altid tilslutte de tv med lav avance med scart kabel. Og gerne dvd kilde, mens de andre var med hdmi og bluray. Dette er en af grundene til at jeg stoppede og er gået igang med noget andet.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 18:32
Købte en 40 tommer Samsung til 2888 kr til min gamle mor i sidste uge,den hakkede i billedet i butikken og sælger forsøgte da også at sælge mig et dyrere tv.Fandt nogle settings på nettet og det hakker ikke hjemme hos min mor og billede er ret godt Big smile
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 19:41
Tag ikke mindre end 50 " på den afstand.
DK´s bedste tilbud i øjeblikket:  http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746310
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu