|
Nyt tv 42-50" Lille budget, små krav. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Precis den 42" panasonic der linkes til i fona er super god til prisen, den er set i elgiganten til omkring 2600,- jeg gav selv 2200,- for min i elgiganten men det var også i næstved på åbningstilbud, men det er faktisk en super fed skærm.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Et tv kan indstilles på mange måder, og jeg tror ikke på at forretningen indstiller det korrekt. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Skiven de viser er lavet til, at få de billige tv til at hakke. Har ingen ide om hvordan, men en kammerat der var tvsælger i elgiganten oplyste mig det |
||
![]() |
||
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
|
Som gammel sælger kan jeg desværre også sige, at der ikke altid bruges fine metoder. Vi skulle altid tilslutte de tv med lav avance med scart kabel. Og gerne dvd kilde, mens de andre var med hdmi og bluray. Dette er en af grundene til at jeg stoppede og er gået igang med noget andet.
|
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
Købte en 40 tommer Samsung til 2888 kr til min gamle mor i sidste uge,den hakkede i billedet i butikken og sælger forsøgte da også at sælge mig et dyrere tv.Fandt nogle settings på nettet og det hakker ikke hjemme hos min mor og billede er ret godt
![]() |
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
|
Tag ikke mindre end 50 " på den afstand.
DK´s bedste tilbud i øjeblikket: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746310
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |