martinrunge skrev:
Hej,
Jeg har et G20, som jeg ikke er helt tilfreds med - for meget sollys i stuen kombineret med en mindre god kabeltv tuner. Så den er sat til salg.
Jeg har sonderet markedet meget, men kan ikke helt finde ud af hvilket. Jeg har dog opsat følgende krav:
- 46" eller 47" - LED og ikke plasma - Godt SD billede - Skal have pvr funktion - skal kunne afspille avchd film via DNLA eller USB - gerne 3d men ikke et krav
Prismæssigt vil jeg bruge 10-12.000 kr.
Jeg har kigget lidt på Samsungs modeller, da jeg rigtigt godt kan lide deres design + mine forældre har c6005 modellen som jeg synes har et glimrende billede. Jeg kan dog ikke helt finde ud af om de kan afspille avchd, som er et must for mig.
Hvad vil I anbefale?
mvh
Martin |
Samsung er vel det bedste bud . Men som tidligere nævnt bliver det som udgangspunkt en billedmæssig nedgradering i forhold til Pana G20 .Håber så at LCD/LED vil være det rigtige valg med dine ekstreme lysforhold.
AreaDVD.de har forøvrigt netop holdt den nye PanaGT30 op mod Samsungs nye LCD/LED D8705 . Og der vinder PanaGT30 både på 2D og 3D . Spændende hvad Flatpanels test konkluderer . .