|
Nyt TV: 50"+ max. 10.000kr - foretrækker Sony |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det var på tilbud først i januar, forskellige steder
men det kommer nok derned igen, på et tidspunkt det koster nemlig 9k nu hvis det skulle være mit primær tv, så havde jeg købt et i 55 tommer
|
|
![]() |
|
Babalu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Status: Offline Point: 36 |
Jeg overvejer lidt 46" w905 istedet for 55" w805 da min stue ikke er særlige stor. Hva vil i sige afstanden min. Skal være på et 55" tv
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
2 meter. Over 4 meter ville jeg gå et stykke over 55".
|
|
![]() |
|
Babalu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Status: Offline Point: 36 |
Okay, tusind tak for alle jeres input. Jeg er næsten 100% sikker på jeg skal have mig et w905 nu.
Har bare et spørgsmål tilbage. Ifølge pricerunner har det været helt nede til 9999 kr. for ikke længe tilbage. http://www.pricerunner.dk/pl/2-2889530/TV/Sony-Bravia-KDL-55W905A-Sammenlign-Priser Kan det virkelig passe? Det koster 13.5k nu and finally kan jeg forvente det falder mere de næste par måneder eller er det med at købe nu hvor der er Januar udsalg. |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Værdi tab??? Du køber vel ikke for at sælge det igen... ?
|
|
![]() |
|
hvis du spørger mig, så nej selvfølgelige ikke. Men jeg vil heller ikke købe et tv og så finde ud af det koster 10k mindre om et ½ år :)
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Ved godt du helst vil have Sony, men det kunne jo være relevant, at Hifiklubben kører Samsung 8005 55" til 9999,- i øjeblikket.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Den pris på 9.999 kr. som gav det dyk du kan se på kurven skyldes mig bekendt kun Sony Center og så vidt jeg kan huske var det der ikke mere end een dag eller deromkring. Måske en af de fallerede Sony Center-butikker, der skulle af med en lagervare? Når man klikkede på linket blev man blot sendt til Sony Centers hjemmeside hvor der ikke var yderligere oplysninger om, hvor man kunne få denne model til denne pris. Da jeg selv købte et 46" i starten af December kan jeg huske, at den laveste pris på 55"eren var 14.500 kr. og en måned tidligere var den omkring 16.000 kr. Så til spørgsmålet om det kan passe med de 9.999 kr. vil jeg sige nej. Der har i bedste fald været tale om få eksemplarer eller måske blot eet eksemplar og ikke en priskrig mellem Bilka/Fona/Expert/Elgiganten/Hifi-Klubben. 13.500 kr. er en god pris for den model i den størrelse. Amazon tager £1.800 for den i England og $2.000 i USA hvilket omregnet til danske forhold er noget mere end de 13.500 kr. så hvis du vil gøre dig håb om at få den billigere må du satse på at finde en butik, som har den på lager og gerne vil af med den for at gøre plads til de nye modeller. Det bliver så et spørgsmål om held og timing. Efterfølgeren er allerede annonceret: http://www.ubergizmo.com/2014/01/bravia-w950b-and-w850b-lead-sonys-2014-led-hd-tv-lineup/ Bedre design (efter min mening), bedre lyd og "X-tended Dynamic Range" ser ud til at være hovedpunkterne. ... Iøvrigt: 65W855 er lige kommet på det danske marked og er en større model (65") med Triluminos-display på trods af at det ikke er en W9'er: http://www.hifiklubben.dk/Products/sony-kdl-65w855ab-led-tv-62860/ |
|
![]() |
|
jaqup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Synes umiddelbart ikke jeg kan se at samsung 8005 55" til 9999?
Kan umiddelbart kun se en 46" til 9999? |
|
Obs. opkoblet via vsat
AZ 173,2 EL 21,3 Rel 262,4 AGC 1984 61 22 74 - 002 04 78 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
De har dem kun i butikkerne, ikke online.
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
Tilbudet er også slut på F8005 i Hifi Klubben det holdt kun indtil i lørdags
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
tak igen for svar
![]() Jeg har fundet det tv jeg vil have, det bliver et Sony w905 55". Det eneste jeg skal finde ud af nu er om det er klogt at vente nogle måneder og håber på det falder mere i pris. Køber det nok i elgiganten- kan man forhandle pris der? f.eks. et gratis vægbeslag med. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |