|
Nyt TV: 50"+ max. 10.000kr - foretrækker Sony |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tv falder altid i pris, til de ikke er på markedet længere, så kommer der en ny model, der falder lidt i pris hele tiden, men som tilbyde nye features.
Køb nu og glæd dig over dit tv. Vil du spare penge, så køber du enten brugt, eller venter i evigheder (hvorefter den nye model når at komme, er for dyr og så venter du på den). Jeg smed 20kkr efter et tv, som også faldt hurtigt i pris, men i den tid der gik og det til sidst blev afløst af en ny model, der kunne jeg dag ud og dag ind glæde mig over billedet på mit nye tv! Klaus |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Hvis prisen ikke i forvejen er i bund pga. slagtilbud burde du kunne få mindst 5% rabat blot ved at åbne munden og spørge, hvad de kan lave den til. Måske en lidt større rabat på det samlede køb hvis du samtidig køber en 4 års Tryghedsaftale. |
|
![]() |
|
Babalu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Status: Offline Point: 36 |
for resten syntes jeg 2 meter til et 55" TV er ret lille som mkirkelund sagde.
Min afstand bliver nok 3-3.2m og det er jeg faktisk lidt i tvivl om er for tæt til et 55". |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Fin afstand til 55"
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hej , jeg sidder selv 2.8m fra mit 55" , jeg vil helt sikkert IKKE have et mindre,tror du vil fortryde meget hurtigt hvis du køber et 46"-50".. MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
Ser et alm. signal (tv avisen, og andre programmer ) ok ud på denne afstand?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja det er jo i HD!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Det kommer vel på, hvilken kanal man ser om der er i HD?
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
TV avisen er i HD her i huset..
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Ja fuldstændigt. Husk også at mange film er med sorte bjælker i top og bund , så kunne det godt være større. Jeg var ved at købe et 50"VT50 , er super glad for at jeg tog det i 55" i stedet... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Babalu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Status: Offline Point: 36 |
har en masse DVD film som jeg regner med at se på mit nye tv. Afstand still ok? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |