|
Nyt TV 50-60" 10k ingen fancy extra |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2012 kl. 01:39 |
|
Hej folkens!
Jeg er, som nogen måske har lagt mærke til herinde, på jagt efter nyt TV da mit gamle Zepto Pantheon 42" er ved at trække billetten. Jeg leder i 50-60" og jeg leder efter bedste billede til prisen(jeg har i virkeligheden bare brug for en monitor). Jeg har ikke brug for: 3D USB porte DLNA funktionalitet Andet skrammel der ikke har noget med billedet at gøre. Jeg får tv igennem antennestikket og er det der betyder allermindst for mig, jeg har dedikeret ATV2 og HTPC til at levere indholdet til skærmen via HDMI og audio kører udenom via optisk. Jeg har efterhånden læst samtlige anmeldelser herinde og er ikke blevet meget klogere fordi der blandt andet er meget fokus på ekstra features, hvor jeg i virkeligheden føler at et TV blot skal vise et godt billede og så lader jeg resten af mit hardware klare alt det andet. Jeg har også overvejet projektor, men min stue er bare skidt bygget op og jeg frygter blæser fra sådan en vil ødelægge oplevelsen af filmen. Så hvad er bedste bud på en monitor i 50-60" til maks 10k?(gerne mindre da jeg så kan smide lidt flere penge efter bedre lyd". |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det gør de fleste, spørgsmålet er så, hvor den anden ende af antennestikket har fat henne - på taget af huset, eller? Pioneer 5090, eller KRP 500 er stadigvæk de bedste billedperformere du kan få og er indenfor dit budget. Klaus |
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1487 |
|
Det bedste tilbud i dagens Danmark, på et tv i den størrelse, er et Panasonic G30Y til den nette pris af 5.995 kr. + levering:
Jeg vil til enhver tid foretrække dette, fremfor et brugt tv, der er flere år gammelt som et Pioneer, der sælges uden garanti...
Redigeret af Supergris - 30-April-2012 kl. 07:14 |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
|
G30?
Det du skal kigge efter må være VT30 50" eller ST50 som rammer dit budget.. |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
|
Hej Klaus, Det kan du have ret i! - Jeg var vist lidt træt af indlægget kom på... Jeg får det via kabel. Jeg er desværre ikke interesseret i et TV med udløbet garanti, jeg kan jo i værst tænkelige scenarie hente et krp til 10k og dagen efter går det i stykker uden jeg har mulighed for at indlevere det til garanti-rep. Så jeg leder efter forholdvis nyt... ---------------------------------------------------------------------------------- ST50 er bestemt en mulighed, dog lidt over budget: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749391 Spørgsmålet er om det er for 4k bedre billedkvalitet fremfor en G30.... VT30 i 50" koster stadig 12-13K.... Redigeret af dabp - 30-April-2012 kl. 21:32 |
||
![]() |
||
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
|
Hvis 46" kan bruges er der en 2000 kroner rabat kode her
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/46_led-tv_samsung_ue46eh5305kxxe-18792131 Kode: xY98TvgZ Koden gælder t.o.m. 30-05-2012 og tilhørende soundbar 1000 kroner rabat med koden http://cdon.dk/hjemme-elektronik/samsung_hw-d570-14993891 Kode: xY7vg56D Koden gælder t.o.m. 30-05-2012 Redigeret af arcona - 30-April-2012 kl. 21:38 |
||
![]() |
||
|
Tak for input, men jeg er hooked på noget større. Jeg synes derudover også at Samsung har fokus på for mange features i stedet for bare at være et fjernsyn... Som jeg nævnte vil jeg helst ikke betale for en masse ting jeg aldrig skal bruge... :) Redigeret af dabp - 30-April-2012 kl. 21:39 |
||
![]() |
||
|
Faldt lige over TX-P50GT30E: http://www.redcoon.dk/B272533-Panasonic-TX-P50GT30E_Plasma-TV?refId=pricerunner_dk
E og Y er det noget landekode? |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|
Y er så vidt jeg husker den nordiske model, så der er muligvis noget med tunerne, men hvis du ikke skal bruge tunerne betyder det måske ikke så meget.
Jeg ville dog undgå at handle med Redcoon, synes jeg har læst for mange historier om ringe service derfra (på Trustpilot får de også "blandede" anmeldelser). Hvis dit gamle ikke er afgået ved døden endnu, ville jeg personligt vente lidt med at købe og holde øje med ST50. Når først ST50 er kommet i alle netbutikkerne vil prisen få et nøk nedad, 9-9,5k vil formentlig være inden for rækkevidde ret hurtigt.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jep! E er Europæisk model, Y er Nordisk
|
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|
Du skriver i øvrigt at du ikke har brug for 3D. Hvorfor så ikke gå efter den Pana 50G30, der bliver nævnt længere oppe?
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
|
Med en lille hævning i budgettet er der mulighed for 60".
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |