|
Nyt TV 50-60" 10k ingen fancy extra |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
||
Det er korrekt, men GT bruger, så vidt jeg kan læse et andet panel med bedre belysning og skarpere farver samt bedre motion end blot G modellen, så spørgsmålet var om det kunne betale sig at smide en tusse mere for GT'eren... 3D er ligegyldigt... mkirkelund> Så vidt jeg kan læse fra test, så er 535 også et godt bud, men ikke helt på højde med G/GT30.... Treated> Det er min erfaring at der er mest value for money i plasma, men ellers et godt bud :) Redigeret af dabp - 01-Maj-2012 kl. 08:17 |
|||
![]() |
|||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
||
I Hifiklubben kan du få ST50 for 9.999 kr. Jeg har i hvert fald ikke fortrudt mit køb af ST50.
|
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
||
Det er jo svært at råde dig til, hvor "snittet" præcist skal lægges. Grunden til at jeg foreslår G30 er at det lyder som om det godt må være lidt billigere, så der er råd til lyd og jeg vil mene at G30 er et rigtig godt bud på en skærm, hvor du får meget for pengene (og i den gode ende af billedkvalitetsskalaen). Men hvis du skal gå efter max billedkvalitet til de 10k, så ville jeg gå efter ST50. De test jeg har set tyder på at ST50 har rigtig god billedkvalitet, til en fornuftig pris. Jeg ville nok gå efter en af disse, istedet for at vælge en mellemløsning (som GT30) når du ikke er interesseret i 3D. Men det er jo en smagssag....
|
|||
![]() |
|||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
||
Jeg tror du har ret, jeg hælder også mere og mere til den G30 løsning. Så ærgrer jeg mig heller ikke så meget om 3 år når tv'et har tabt 60-70% i værdi :P Det jeg tænkte på med GT'eren var om den leverede væsentligt bedre billede på SD og HD fremfor G, for så var de 1000 jo godt givet ud... Har noget Pana 5,1 lydløsning i dag, lige i den tarvelige ende, men har været ok indtil nu. Det må så blive næste projekt :P |
|||
![]() |
|||
||
Så er der bestilt på svenskersiden :P 5870kr, ikke værst :)
Jeg siger tak for indsparkene, som sædvanligt gode og kompetente input herindefra, vi ses over i "lyd" :P Redigeret af dabp - 01-Maj-2012 kl. 16:02 |
|||
![]() |
|||
||
Så er det i hus og sat op. Jeg havde bare ikke luret at det kun måtte transporteres stående, så der måtte lige en stor taxa til at fragte det hjem, det gik også fik, men at være alene om at slæbe det på 4. sal uden elevator var ikke lige drømmescenariet :P
Ville bare ønske det var større :P Det må være næste projekt.... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |