|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bmja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 02-Juni-2009 kl. 14:51 |
Nu har jeg efterhånden læst en del her i forummet og er
måske efterhånden blevet mere forvirret. Opgaven er at jeg skal have et nyt TV, det skal være Plasma, nok enten Pioneer eller Panasonic. Jeg har normalt kabel TV fra YouSee, og en normal DVD afspiller. Budgettet er på max. 15.000,- Sidder ca. 3-3.5m fra TV'et. Skal man vælge et FullHD eller hvad? Hvad med lyd, er der normalt i Plasma TV'et eller er det seperat lydsystem? Har idag et B&O 32" Avant som egentlig har et rigtig godt billede og især lyd, men det er enten nyt TV eller nye briller til konen :-)) På forhånd tak. |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
http://www.sparshop.dk/lcd_plasma_tv/pioneer/pioneer_pdplx50 90_908_da.html
3k mere så kanm du få pioneer Redigeret af friedel - 02-Juni-2009 kl. 14:55 |
|
![]() |
|
bmja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Ja den er så lige steget kr. 1.000,- siden middag :-((
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Så kan det da kun gå for langsomt med at få en bestilt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |