|
Nyt TV 65VT30 vs 55VT50 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde HELT sikkert nappet det store. Billedoplevelsen er bare være SÅ meget federe med 10" ekstra, kontra et på papiret bedre billede. Husk nu på du ikke har begge skærme hængende ved siden af hinanden, og vil bide spids på at du vil være mere end tilfreds med billedet på VT30.
Redigeret af Vistrup - 09-Maj-2012 kl. 18:32 |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
65ST50 så får du den strore skærm samt bileder der er bedere and på gammle VT30.... så er du godt kørende
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg har selv et 65VT30 og jeg kunne ikke drømme om at gå tilbage til noget mindre uanset hvor godt det er
![]() |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
Hvis det var mig havde jeg gået efter 65"
![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Selvfølgelig er det billedkvaliteten der tæller, men jeg synes nu også at designet spiller en rolle, især når vi snakker så store størrelser. Og der kommer ST50 altså på sidstepladsen af de 3 TV IMO. Men det er jo en smagssag.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
Jeg takker rigtig mange gange for alle inputs, men jeg må sige jeg er ikke blevet meget klogere. Dette skal ikke misforståes som noget negativt.
Der er endda kommet et forslag omkring ST modelen, denne kender jeg dog intet til. Så jeg skal ud og se den live. JEg vender tilbage |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
Hvad er den præcise forskel på ONE SHEET OF GLASS og CRYSTAL FRAME?
De billeder der findes på nettet ligner VT og ST hinanden på en prik |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
På VT går glas og ramme ud i et, den er altså helt plan på fronten.
ST har en almindelig sort ramme, med et udvendigt lag af gennemsigtig akryl. Designet er knap så eksklusivt som VT-serien, men alligevel pænt. Rammen på den gamle VT30 er ret bred i forhold til de nye modeller.
|
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Design kan jo diskuteres og er en smagssag - jeg så i går VT50 ved siden af VT30 hos Elgiganten - jeg synes at designet på VT50 er skuffende - det ser efter min mening ud som om de har købt blanke rammer af Samsung fra sidste års modeller - VT30 ser efter min mening noget mere elegant og eksklusivt ud - man har vel udelukkende ændret for at "kendere" kan se at det ikke er sidste års model der hænger på væggen - men det er vel billedet det kommer an på - her bliver man ikke klogere af at stå og se begge skærme i forretningen i dårlig belysning - det var for mig helt umuligt at se forskel i forretningen.
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |