recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV 65VT30 vs 55VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV 65VT30 vs 55VT50

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 18:31
Jeg havde HELT sikkert nappet det store. Billedoplevelsen er bare være SÅ meget federe med 10" ekstra, kontra et på papiret bedre billede. Husk nu på du ikke har begge skærme hængende ved siden af hinanden, og vil bide spids på at du vil være mere end tilfreds med billedet på VT30. 

Redigeret af Vistrup - 09-Maj-2012 kl. 18:32
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 18:50
65ST50  så får du den strore skærm samt bileder der er bedere and på gammle VT30.... så er du godt kørende Wink
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 18:55
Jeg har selv et 65VT30 og jeg kunne ikke drømme om at gå tilbage til noget mindre uanset hvor godt det er Smile
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rod83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 21:58
Hvis det var mig havde jeg gået efter 65" Big smile Dog ville jeg også kraftigt overveje ST50'eren  
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 22:48
Selvfølgelig er det billedkvaliteten der tæller, men jeg synes nu også at designet spiller en rolle, især når vi snakker så store størrelser. Og der kommer ST50 altså på sidstepladsen af de 3 TV IMO. Men det er jo en smagssag. 
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 419
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 10:39
Jeg takker rigtig mange gange for alle inputs, men jeg må sige jeg er ikke blevet meget klogere. Dette skal ikke misforståes som noget negativt.

Der er endda kommet et forslag omkring ST modelen, denne kender jeg dog intet til. Så jeg skal ud og se den live.

JEg vender tilbage
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 419
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 11:54
Hvad er den præcise forskel på ONE SHEET OF GLASS og CRYSTAL FRAME?

De billeder der findes på nettet ligner VT og ST hinanden på en prik
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 12:10
På VT går glas og ramme ud i et, den er altså helt plan på fronten.
ST har en almindelig sort ramme, med et udvendigt lag af gennemsigtig akryl. Designet er knap så eksklusivt som VT-serien, men alligevel pænt.
Rammen på den gamle VT30 er ret bred i forhold til de nye modeller.
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2008
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 08:43
Design kan jo diskuteres og er en smagssag - jeg så i går VT50 ved siden af VT30 hos Elgiganten - jeg synes at designet på VT50 er skuffende - det ser efter min mening ud som om de har købt blanke rammer af Samsung fra sidste års modeller - VT30 ser efter min mening noget mere elegant og eksklusivt ud - man har vel udelukkende ændret for at "kendere" kan se at det ikke er sidste års model der hænger på væggen - men det er vel billedet det kommer an på - her bliver man ikke klogere af at stå og se begge skærme i forretningen i dårlig belysning - det var for mig helt umuligt at se forskel i forretningen.
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu