|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Engelbjerg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 09:40 |
Hej med jer.
Skal ud og have nyt tv. Det vil mest blive brugt til alm. tv kiggeri. Og en masse film. Regner med at tilslutte skærmen en "TVix" mediecenter. Om det gør nogen forskel, ved jeg ikke. Men det bliver ihverfald, en form for mediecenter tilsluttet, som så er den primære kilde til film. Var så nede i den lokale Hifi klub i Køge. Og der fik jeg så anbefalet et SAMSUNG LE40B655T2W. Synes også det er flot rent design mæssigt. Og at det havde et godt billed. ![]() Men er der nogle bedere bud, end det fjernsyn til de penge? Og til det formål? Mvh Ronni Redigeret af Engelbjerg - 15-Oktober-2009 kl. 09:43 |
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Hvis du ville op i noget lidt større end "bare" en 40" skulle du kigge lidt her: http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid =534233 En anmeldelse af den her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1248420881 /mvh |
|
![]() |
|
Engelbjerg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Størrelsen på ikke være større end max 42't. Da det så bliver for stort ihvorhold til hvor tæt vi sidder på skærmen.
Men ellers meget billigt. Og det må gerne helst være produkter fra Hifi klubben. Da jeg har tænkt mig at benytte deres, "lån". Med at først betale i Februar måned. Redigeret af Engelbjerg - 15-Oktober-2009 kl. 10:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen der kan hjælpe mig ??
|
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
jeg er da kun 2M fra min 50" ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |