|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Mlauritzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Okay okay. 42" til 50" max faktisk helst lige i midten 46" men det kan sagtens gå hvis det er 42" 50" er ved nærmere overvejelse måske lige voldsomt nok. Hvis blæseren larmer meget er det ikke voldsomt fedt. Det må gerne ikke bruge så meget strøm hvis det er muligt men absolut ikke noget der kan blive tungen på vægtskålen. Der er vel ikke ikke ret mange fjernsyn som er gode til deinterlacing ? |
||
![]() |
||
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|
@ Mlauritzen
Det er ret vigtigt for dig at vide at når de fleste herinde snakker billedkvalitet, så snakker de rent faktisk ikke om det øjnene ser, men om TV'et leverer et billede man rent videnskabelig kan regne sig frem til er så tæt på originalen som muligt. Derfor vil jeg kraftigt opfordre dig til at tage ud og kigge på de fmodeller der bliver foreslået før du køber. Jeg mener ikke denne post nedladende om dette forums brugere, men det skinner ret tydeligt igennem hvad man går op i herinde. Det er der ikke noget galt i, jeg synes bare Mlauritzen skal vide hvad anbefalingerne bunder i. Fortsat god jagt. |
||
![]() |
||
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
|
Pana 42" plasma Philips 40PFL9704 /46PFL9704 / 47PFL9664 LCD Sony 42W5500 LCD Er et godt sted at starte ( personlig 46PFL9704 hvis du har råd , ellers 9664 ) Redigeret af JA - 01-Oktober-2009 kl. 16:29 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Panasonic G10 og G15 fås i 46"
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Vi er nok forskellige med billedkvalitet. Når jeg ser film om aftenen, går jeg en del op i billedet. Jeg har et Panasonic V10, og det står på THX indstilling. Men når jeg ser sport om eftermiddagen, er det nemmeste at slå eco-mode til - den giver ekstra lys i forhold til omgivelserne. Det har jeg fået hak for i en anden tråd herinde. Jeg har faktisk foreslået V10 til Mlauritzen, fordi jeg synes det er et godt all-round tv, til både spil, sport, tegnefilm, og almindelige film + der er forbindelse til Internet (Viera cast + DNLA). Det sidste er der også på G15. Redigeret af Brixen - 01-Oktober-2009 kl. 16:48 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
|
Ja undskyld - men har ikke check på plasma modelbetegnelserne mere. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
fint indlæg |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
har du nu også selv opfundet en skærm. en sony hedder 40w5000 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er en god forklaring på pp-radios hjemmeside: http://ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
![]() |
|
Letten Redigeret af xcardman - 01-Oktober-2009 kl. 16:48 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var så let, hvis alle tv havde en indstilling, hvor de viste korrekt billede. Men så ville de allesammen se ens ud i forretningen. Mit panasonic V10 havde jeg aldrig købt, hvis jeg ikke havde set det indstillet rigtigt i Tapeconnection. Da jeg fik det hjem, og sat til, så billedet forfærdelig ud. Jeg skulle langt ind i en undermenu for at finde Intelligent Frame Creation, og slå det fra. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
![]() |
|
Netop og jeg har en pure mode som slå alt billedebehandling fra. 200hz HD motion er kun lavet for at slå et naturligt billede i hjel. at nogen så godt kan lide det, køber så et. men ingen af os, ved hvad trådstarter ønsker. Men give råd om et sony w5500 til 7500 og et phillips 9704 til over 20.000 ![]() alt er bare godt. uden at fortælle ulemper Redigeret af xcardman - 01-Oktober-2009 kl. 17:06 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |