recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv der spiller perfekt sammen med Blu-Ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv der spiller perfekt sammen med Blu-Ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv der spiller perfekt sammen med Blu-Ray
    Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:26
Hejsa

Jeg har selv en Pana X10Y samt en BD65 blu-ray, jeg er rigtig godt tilfreds med kvaliteten osv. Jeg er dog nu blevet spurgt af en ven om et nyt tv (40-42") samt en tilhørende Blu-ray afspiller, men de skal spille perfekt sammen, og med det mener jeg, man skal kunne styre den 100.....eller 90% via TV'ets fjernbetjening. På det område må jeg indrømme at jeg ikke kan anbefale Pana med hånden på hjertet, Viera Link virker nogenlunde synes jeg, men ikke 100%. Nogen der har erfaringer med Philips, Samsung og LG sæt, altså 40-42" tv samt Blu-ray i samme mærke og om hvordan de spiller sammen? Sæt-pris 6-8.000 kr........ ca........!

På forhånd tak.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:35
hvis ikke så spiller alt sammen med feks en logitech universal remote... så kan det være lige meget om tingene kan snakke sammen.. det skal nok virke med en remote anyway Wink
Mvh

René
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 21:11
I dette tilfælde ville det nok være nemmest med en Logitech universal fjernbetjening som rhsin nævner. Så er det lige meget hvad din kammerat køber, nu og i fremtiden, så spiller det sammen. 

Jeg prøvede at holde mig til Sony, netop af den grund. Men det holder slet ikke. Især nu da jeg har skiftet tv'et ud til et Panasonic. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 10:01
Jo jo det er fint med logitech fjernbetjening, men det kan da ikke være rigtigt at det kun er B&O der kan lave produkter der indenfor egne rækker kan betjenes af den medfølgende betjening?

Nogen der kender til hvordan Philips, samsung og LG spiller sammen TV og afspiller?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 11:17

Ganske givet som et hvert andet produkt, der er kun fuld kontrol over de enkelte enheder med den Remote der hører til, andre Remotes vil kunne tilbyde den mest basale betjening af andet udstyr men ikke de fulde funktioner.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu