recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv Efter Pioneer 5090h
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv Efter Pioneer 5090h

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aruran Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Marts-2013
Sted: Ullerslev
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aruran Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv Efter Pioneer 5090h
    Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:22
I weekenden gik mit elskede Pioneer pdplx5090h desværre i stykker og nu er jeg tvunget ud i at skulle købe et nyt tv. 

Jeg har ikke rigtig fuldt med i udviklingen siden jeg købte mit Kuro tv, da jeg havde håbet at det ville holde lidt mere end 4 år... 

Mit spørgsmål til jer er nu, Hvad skal jeg købe for ikke at blive skuffet i forhold til mit "gamle" Pioneer 

Krav til det nye tv: 
Ikke under 50" og gerne lidt større 

Håber i kan hjælpe mig lidt... 

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:37
Måske kan det bedre svare sig at reppe dit Pioneer. Der er endnu ikke et plasma TV på markedet, der matcher det på modstandsdygtighed over for retention og burn-in. Nogle har også problemer med buzz.
Til top
Aruran Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aruran Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:44
Jeg skulle måske lige forklare at det desværre IKKE er muligt at reparere mit Pioneer tv og at jeg er tvunget ud i at skulle købe et nyt.  :-( 

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:52
Af interesse: Er det svaret fra Pioneer, at de ikke har reservedele, eller er det bare så smadret, at det svarer til at købe et nyt?

Personligt ville jeg nok forsøge at vente til de nye modeller rammer butikkerne, men hvis behovet er der nu og her kan det naturligvis være svært. Der er ikke mere end en måneds tid før de første 2013-modeller begynder at dukke frem.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Aruran Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aruran Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:19
Det er desværre så "smadret" at det ikke kan betale sig / eller lade sig gøre at reparerer. 

Det kan godt tænkes at jeg bliver nødt til at vente lidt tid for at få de nye modeller med, men da det var mit eneste fjernsyn, ønsker jeg heller ikke at vente alt for lang tid med at købe et nyt. 

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:32
Alternativt kunne man købe brugt. Jeg har netop købt et Pioneer 5080XA med vægbeslag og underhøjtaler for 3500,- kr., og jeg er selv meget tilfreds med købet. 
Til top
Aruran Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aruran Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:34
Jeg er ikke særligt tiltrukket af at købe brugt, vil allerhelst købe et nyt tv. 

Måske et af de nye LED tv, vi skal jo alle sammen tænke på miljøet.. :-) 

Det skal ikke være et 3D tv, eller det er i hvert fald ikke afgørende i en positiv retning at det har 3D, nærmere tværtimod. 

Hvilke muligheder er der på markedet lige pt, for at få et godt tv, hvis vi snakker min. 60", LED, lyden i selve tv´et er ikke afgørende, da jeg ikke bruger denne. 

Til top
ipk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Sted: Viborg, Denmark
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ipk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 18:53
Nu kan være at du har handlet nu, ellers er mit bedste forslag her og nu:

Mv. Ivan

Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2.
Til top
kronholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 20:44
eller samme tv til 12800 ved komplett. Wink
Til top
ipk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Sted: Viborg, Denmark
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ipk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af kronholm kronholm skrev:

eller samme tv til 12800 ved komplett. Wink

Efter hvad jeg kan se er den ikke på lager ved Komplett.

Personligt ville jeg vælge et Panasonic Center, vil godt betale lidt ekstra for garanti og tryghed.  
Mv. Ivan

Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 21:15
Pana ZT60 eller VT60. Evt. Samsung PS8005. Alt andet vil være en skuffelse billedmæssigt for dig... Men går en månedstid måske 2 inden de nye modeller lander afhængig af model.
Du tænker RIGELIGT på miljøet ved at købe nyt plasma istedet for den gamle...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu