|
Nyt tv Efter Pioneer 5090h |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aruran ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2013 Sted: Ullerslev Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:22 |
I weekenden gik mit elskede Pioneer pdplx5090h desværre i stykker og nu er jeg tvunget ud i at skulle købe et nyt tv.
Jeg har ikke rigtig fuldt med i udviklingen siden jeg købte mit Kuro tv, da jeg havde håbet at det ville holde lidt mere end 4 år... Mit spørgsmål til jer er nu, Hvad skal jeg købe for ikke at blive skuffet i forhold til mit "gamle" Pioneer Krav til det nye tv: Ikke under 50" og gerne lidt større Håber i kan hjælpe mig lidt... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske kan det bedre svare sig at reppe dit Pioneer. Der er endnu ikke et plasma TV på markedet, der matcher det på modstandsdygtighed over for retention og burn-in. Nogle har også problemer med buzz.
|
|
![]() |
|
Aruran ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2013 Sted: Ullerslev Status: Offline Point: 8 |
Jeg skulle måske lige forklare at det desværre IKKE er muligt at reparere mit Pioneer tv og at jeg er tvunget ud i at skulle købe et nyt. :-(
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Af interesse: Er det svaret fra Pioneer, at de ikke har reservedele, eller er det bare så smadret, at det svarer til at købe et nyt?
Personligt ville jeg nok forsøge at vente til de nye modeller rammer butikkerne, men hvis behovet er der nu og her kan det naturligvis være svært. Der er ikke mere end en måneds tid før de første 2013-modeller begynder at dukke frem. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Det er desværre så "smadret" at det ikke kan betale sig / eller lade sig gøre at reparerer.
Det kan godt tænkes at jeg bliver nødt til at vente lidt tid for at få de nye modeller med, men da det var mit eneste fjernsyn, ønsker jeg heller ikke at vente alt for lang tid med at købe et nyt. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Alternativt kunne man købe brugt. Jeg har netop købt et Pioneer 5080XA med vægbeslag og underhøjtaler for 3500,- kr., og jeg er selv meget tilfreds med købet.
|
|
![]() |
|
Jeg er ikke særligt tiltrukket af at købe brugt, vil allerhelst købe et nyt tv.
Måske et af de nye LED tv, vi skal jo alle sammen tænke på miljøet.. :-) Det skal ikke være et 3D tv, eller det er i hvert fald ikke afgørende i en positiv retning at det har 3D, nærmere tværtimod. Hvilke muligheder er der på markedet lige pt, for at få et godt tv, hvis vi snakker min. 60", LED, lyden i selve tv´et er ikke afgørende, da jeg ikke bruger denne. |
|
![]() |
|
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
Nu kan være at du har handlet nu, ellers er mit bedste forslag her og nu:
|
|
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
|
![]() |
|
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
eller samme tv til 12800 ved komplett.
![]() |
|
![]() |
|
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
Efter hvad jeg kan se er den ikke på lager ved Komplett. Personligt ville jeg vælge et Panasonic Center, vil godt betale lidt ekstra for garanti og tryghed.
|
|
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Pana ZT60 eller VT60. Evt. Samsung PS8005. Alt andet vil være en skuffelse billedmæssigt for dig... Men går en månedstid måske 2 inden de nye modeller lander afhængig af model.
Du tænker RIGELIGT på miljøet ved at købe nyt plasma istedet for den gamle...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |