recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NYT TV: F8005 ELLER EJ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NYT TV: F8005 ELLER EJ

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 12:12
Min 6'er har afgjort Clouding.....

MVH
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 14:41
Som udgangspunkt lider Samsung tv af meget clouding. Mine to Samsung tv, henholdsvis et 8'er og 6'er serie, har også udpræget clouding.
(Derfor også er det bestemt også mine sidste tv af det mærke)

Redigeret af wicca - 21-Maj-2014 kl. 14:42
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 15:39
min F6500 er ok,, den har en smule clouding, men sortniveauet er fint, så det er ikke noget man ligger så meget mærke til..

havde en W805 før, det var et IPS panel så sortniveauet var elendigt, den havde samme clouding og havde også DSE eller hvad det hedder (dirty screen effekt) det var 100 x værre.

Jeg har bedre erfaringer med de sidste generationer af Samsung, da jeg ikke har issue med f.eks. black bars hvor clouding er tydelig.

så længe tv´et har et godt sortniveau, og du kan pille et par hakker af lyset, så er det "ligegyldigt"..

men det er klart noget jeg endnu mangler at se et LCD tv uden, med mindre de har "dimming" af zoner, og så har du HALO effects og alt andet.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu