|
NYT TV: F8005 ELLER EJ |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min 6'er har afgjort Clouding.....
MVH |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Som udgangspunkt lider Samsung tv af meget clouding. Mine to Samsung tv, henholdsvis et 8'er og 6'er serie, har også udpræget clouding.
(Derfor også er det bestemt også mine sidste tv af det mærke) Redigeret af wicca - 21-Maj-2014 kl. 14:42 |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
min F6500 er ok,, den har en smule clouding, men sortniveauet er fint, så det er ikke noget man ligger så meget mærke til..
havde en W805 før, det var et IPS panel så sortniveauet var elendigt, den havde samme clouding og havde også DSE eller hvad det hedder (dirty screen effekt) det var 100 x værre. Jeg har bedre erfaringer med de sidste generationer af Samsung, da jeg ikke har issue med f.eks. black bars hvor clouding er tydelig. så længe tv´et har et godt sortniveau, og du kan pille et par hakker af lyset, så er det "ligegyldigt".. men det er klart noget jeg endnu mangler at se et LCD tv uden, med mindre de har "dimming" af zoner, og så har du HALO effects og alt andet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |