|
Nyt TV/hjemmebio fra Bose |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Noodleman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2012 kl. 23:38 |
I får lige et resume af en fed oplevelse jeg fik :) Her er et link til bæstet: |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, meget kan folk have imod Bose, men det er da en fed integration af sikkert ganske udmærket lyd! Uden man får den sædvanlige gigantiske B&O firkant nedenunder osv... Ganske vist er det 15cm tykt, men tror jeg nu de fleste kan leve med....
Smart og brugervenligt er det da! Gad faktisk godt lytte til det...
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Hvis jeg havde 39.000 til et fjernsyn havde jeg nok valgt et andet.
Jeg kan ikke lige se hvilket segment de forsøger at ramme, for hvis man har så mange penge til et fjernsyn ville man nok vælge loewe eller b&o.. og ellers købe et billigere fjernsyn med nogle gode højtalere til.. |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Hold da op havde ikke set prisen var ca. 40 k... Det godt nok mange penge! Omvendt må man jo sige, at Bose generelt har succes med de høje priser, omvendt vil jeg da helt klart lytte til både Bose, B&O & Loewe i det segment. Så tror da de rammer meget godt, hvis det er den type kunder de går efter...
At det så er et tvivlsomt marked, tja, det en helt anden snak :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |