recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV/hjemmebio fra Bose
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV/hjemmebio fra Bose

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Noodleman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Noodleman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV/hjemmebio fra Bose
    Sendt: 05-April-2012 kl. 23:38
I får lige et resume af en fed oplevelse jeg fik :)

Jeg var en tur i malmø i går hvor jeg rent tilfældigt blev lokket ind i en hifi butik. Her kom en flink sælger hen til mig og spurgte om jeg ikke havde lyst til at høre det nye Bose anlæg de lige havde fået hjem og det sagde jeg selvfølgelig ja tak til. Da jeg kom hen til anlægget bestod det af et TV (ja det studsede jeg også over) samt 3 højtalere og en sub der alle mærkeligt nok var dækket til af klæder. Jeg tænkte at det nok var fordi at det hele var så nyt og at han sikkert ikke havde fået pakket det ordenligt ud endnu og så nåede jeg egentlig ikke at tænkte mere over det før ekspedienten havde sat en video på og begyndte at brage den af med høj og fyldig lyd. Umiddelbart var jeg ikke voldsomt imponeret da jeg ikke synes det spillede bedre end så meget andet, men jeg forsøgte at skjule min skuffelse så godt jeg nu kunne. Da præsentationen var færdig og han spurgte hvad jeg syntes vævede jeg lidt ved svaret, hvilket resulterede i at han resolut gik hen og fjerne klæderne fra højtalerne for at afsløre...at der ikke var nogle højtalere! Jeg må sige at der blev min skuffelse afløst af en vis forbløffelse, ja, det hele sad sgu inde i TV'et!

Her er et link til bæstet:

Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2012 kl. 23:49
Ja, meget kan folk have imod Bose, men det er da en fed integration af sikkert ganske udmærket lyd! Uden man får den sædvanlige gigantiske B&O firkant nedenunder osv... Ganske vist er det 15cm tykt, men tror jeg nu de fleste kan leve med....

Smart og brugervenligt er det da! Gad faktisk godt lytte til det...
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2012 kl. 09:26
Hvis jeg havde 39.000 til et fjernsyn havde jeg nok valgt et andet.
Jeg kan ikke lige se hvilket segment de forsøger at ramme, for hvis man har så mange penge til et fjernsyn ville man nok vælge loewe eller b&o.. og ellers købe et billigere fjernsyn med nogle gode højtalere til..
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2012 kl. 13:45
Hold da op havde ikke set prisen var ca. 40 k... Det godt nok mange penge! Omvendt må man jo sige, at Bose generelt har succes med de høje priser, omvendt vil jeg da helt klart lytte til både Bose, B&O & Loewe i det segment. Så tror da de rammer meget godt, hvis det er den type kunder de går efter... 

At det så er et tvivlsomt marked, tja, det en helt anden snak :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu