|
Nyt Tv, hjælp mig drenge :-) |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
KAMIL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2012 kl. 20:05 |
Det er det samme hver evig eneste gang! - når
jeg skal have nyt tv er jeg på bar bund, sidst havde jeg en Sony 52" KDL 5500W -
og det er solgt, så nu står jeg og mangler et tv !
![]() har 3 jeg har kigget på: 1. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55ES6305XXE/ samsung-55-3d-full-hd-led-smart-tv-ue55es6305 2.http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55ES8005TA B/samsung-55-8-serie-smart-tv-es8005-7-galaxy-tab-ii 3.http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/PS60E535A3XX E/samsung-60-plasma-tv-ps60e535a3w Skal bruges til PS3 gaming og film primært ![]() ![]() |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Ikke 10 vilde heste fik mig til at slæbe et Samsung tv med hjem, når der findes Sony og Panasonic tv.
Klaus |
|
![]() |
|
KAMIL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 15 |
Jeg ved ikke rigtig, ved slet ikke hvad er er godt på markedet lige pt. osv... :-) alt er til overvejelse... men kan godt lide Samsungs serie8 design... heh :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Kan du også lide deres billede, når skærmen er tændt? Eller deres menusystem? Elller........?
Klaus |
|
![]() |
|
Jeg så det nede i Expert - men det var bare sådan en reklame der kørte - så ikke rigtigt "billedet" som så... :) Hvad er der med deres billede ? eller hvad hentyder du til ?
|
|
![]() |
|
Jeg ved ikke engang hvilken butik i Århus jeg vil sende dig i, for efter Tapeconnection holdt op med at sælge tv er det vidst kun i hifiklubben de gør noget ud af at sælge tv (læs: indstiller deres tv til et ordentligt billede)
Ellers tager du til Vibog og købe tv der. Der er en butik der hedder Sound 2 Vision. Lars der er chef der er den mest seriøse tv sælger jeg kender. Klaus |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Kan godt anbefale dig, at købe en ES8005 fra Samsung.
Jeg er været meget tilfreds med min, så den ville jeg ikke tøve med ![]() Hvad angår menusystemet!? Ja jeg kan altså ikke lige se hvad det skulle være. Nu havde jeg Panasonic før, og har ikke lagt mærke til store forskelle. Ellers tænker jeg bare ikke nær så meget over det, som visse andre åbenbart gør.
|
|
![]() |
|
Ja præcis, altså det er som om jeg bare kunne i expert sige, hvad har du og manden siger det der samsung det er det bedste... bum... men ved sgu ikke for vil gerne have et fedt design og forholdsvis godt billede, og min 55" men synes bare 15.000 er meget at give for dette samsung, men okay man får vel denne tablet med værdig 2.500 så er det nede på 12.500kr, og jeg har solgt mit sony til 5.000 så er vi nede på 7.500 kr...
Hmm Viborg er lidt langt at køre for at se på et tv :)
|
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Køb kvalitet ikke mængdevarer
![]() Derfor:
Link:
|
|
![]() |
|
Logoer? Hvad fejler Panasonics logo?
(hint: de laver også LCD skærme) Klaus |
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() Ja, Pana laver også andet end plasma.
Men hælder meget mere til LED fra Sharp, fordi mange anmeldelerne giver høje score.
Link:
F.eks
Der findes iøvrig en ny model
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |