recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Tv, hjælp mig drenge :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Tv, hjælp mig drenge :-)

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
KAMIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2012
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAMIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 22:01
hehe drenge :D nu skal i ikke komme op og skændes :P

men jeg er ligeglad med menuer, og tid det tager skifte en kanal ( har læst lidt, mange diskutere om det) --> det er jo hul i hovedet skændes om ? :)

jeg skal have et tv der står skarpt i designet - og har et godt billede :) derfor overvejer jeg det der fra Samsung der ... :)
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af KAMIL KAMIL skrev:

hehe drenge :D nu skal i ikke komme op og skændes :P

men jeg er ligeglad med menuer, og tid det tager skifte en kanal ( har læst lidt, mange diskutere om det) --> det er jo hul i hovedet skændes om ? :)

jeg skal have et tv der står skarpt i designet - og har et godt billede :) derfor overvejer jeg det der fra Samsung der ... :)

Og det kan du roligt gøre. Tongue Ihvertfald iflg. mig. Nu ved jeg godt, at jeg sikkert bliver haglet ned om lidt. Men fred være med det.

Jeg er meget tilfreds, og samtidig pryder designet i stuen ;) Det eneste der er lidt sådan.. baaah, det må være det lille kamera på toppen, men så kan man jo finde noget på nærmest alle tv.
Medmindre det skulle være et Beovision 10/11 eller Panasonic VT50.
Til top
KAMIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAMIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 22:18
jah det er jo det, og kan se de kører med et tilbud hvor man får et tablet med... og skulle 14999 være for meget lige pt. for en kan man afdrage det ved expert til 0 kr i rente osv. man betaler KUN for det tv'et koster :) også hvis man lige føæer for det kan man smide pengene ind på det "lån" der... :)
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 22:57
havd skal det bruges til ? hvorfor vil du have "smart" og 3d ?
Til top
KAMIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAMIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:06
Det skal bare bruges til at se film på og game ps3 :) hehe det behøver ikke have 3d :D
Til top
KAMIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAMIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:06
også må det gerne have et fedt design jo... :)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:10
Tablet har en Real værdi på 1200 - 1300 kr, jeg solgte min med det samme.

Synes selv 8005 er et godt tv, skulle jeg købe i dag havde jeg nok snuppet et Panasonic wt.

Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:10
Mit bud hedder Samsung PS51ES8005 eller Panasonic 55ST50

Begge er plasma skærme og til fair pris. Generelt godt billede på begge to.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Tablet har en Real værdi på 1200 - 1300 kr, jeg solgte min med det samme.

Synes selv 8005 er et godt tv, skulle jeg købe i dag havde jeg nok snuppet et Panasonic wt.

Der er designet bare ikke helt nær så pænt Big smile

Jeg vil stadigvæk holde på ES8005 af de to, men WT50 er helt sikkert en fantastisk skærm, og overvejede den trods alt også selv.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:11
elgiganten har nogle gode plasma i 42" til omkring 2500,- der er ingen grund til at bruge mere når du skal se film og game på det. 
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

elgiganten har nogle gode plasma i 42" til omkring 2500,- der er ingen grund til at bruge mere når du skal se film og game på det. 

Nej det er der vel ikke, men som du kan se at opretter skriver, er design også en væsentlig faktor. 
Sådan er det med så mange ting Wink
Til top
KAMIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAMIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:15
hmmm....Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu