|
Nyt Tv, hjælp mig drenge :-) |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
KAMIL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe drenge :D nu skal i ikke komme op og skændes :P
men jeg er ligeglad med menuer, og tid det tager skifte en kanal ( har læst lidt, mange diskutere om det) --> det er jo hul i hovedet skændes om ? :) jeg skal have et tv der står skarpt i designet - og har et godt billede :) derfor overvejer jeg det der fra Samsung der ... :)
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Og det kan du roligt gøre. ![]() Jeg er meget tilfreds, og samtidig pryder designet i stuen ;) Det eneste der er lidt sådan.. baaah, det må være det lille kamera på toppen, men så kan man jo finde noget på nærmest alle tv. Medmindre det skulle være et Beovision 10/11 eller Panasonic VT50.
|
|
![]() |
|
KAMIL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 15 |
jah det er jo det, og kan se de kører med et tilbud hvor man får et tablet med... og skulle 14999 være for meget lige pt. for en kan man afdrage det ved expert til 0 kr i rente osv. man betaler KUN for det tv'et koster :) også hvis man lige føæer for det kan man smide pengene ind på det "lån" der... :)
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
havd skal det bruges til ? hvorfor vil du have "smart" og 3d ?
|
|
![]() |
|
Det skal bare bruges til at se film på og game ps3 :) hehe det behøver ikke have 3d :D
|
|
![]() |
|
også må det gerne have et fedt design jo... :)
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
Tablet har en Real værdi på 1200 - 1300 kr, jeg solgte min med det samme.
Synes selv 8005 er et godt tv, skulle jeg købe i dag havde jeg nok snuppet et Panasonic wt. |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Mit bud hedder Samsung PS51ES8005 eller Panasonic 55ST50
Begge er plasma skærme og til fair pris. Generelt godt billede på begge to. |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Der er designet bare ikke helt nær så pænt ![]() Jeg vil stadigvæk holde på ES8005 af de to, men WT50 er helt sikkert en fantastisk skærm, og overvejede den trods alt også selv.
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
elgiganten har nogle gode plasma i 42" til omkring 2500,- der er ingen grund til at bruge mere når du skal se film og game på det.
|
|
![]() |
|
Nej det er der vel ikke, men som du kan se at opretter skriver, er design også en væsentlig faktor.
Sådan er det med så mange ting ![]() |
|
![]() |
|
hmmm....
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |