recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Tv, hjælp mig drenge :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Tv, hjælp mig drenge :-)

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
KAMIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2012
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAMIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:27
Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre, for man kommer jo alligevel ikke til at bruge alle feautures på Samsung topmodellen, men lækker det er den sgu!... hmm er sgu i tvivl...
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af KAMIL KAMIL skrev:

Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre, for man kommer jo alligevel ikke til at bruge alle feautures på Samsung topmodellen, men lækker det er den sgu!... hmm er sgu i tvivl...

Så køb, det kan jo pryde hjemmet. Et tv er i min optik også et møbelSmile

Men det kommer jo an på dig selv, nogle er trods alt helt ligeglad med den slags, og fred være med det.
Til top
KAMIL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2012
Sted: Aarhus
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KAMIL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af Gunraf Gunraf skrev:

Oprindeligt skrevet af KAMIL KAMIL skrev:

Så køb, det kan jo pryde hjemmet. Et tv er i min optik også et møbelSmile

Men det kommer jo an på dig selv, nogle er trods alt helt ligeglad med den slags, og fred være med det.

det er også rigtig jo... :-) heh
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

elgiganten har nogle gode plasma i 42" til omkring 2500,- der er ingen grund til at bruge mere når du skal se film og game på det. 

Hmmm.   Når man skal se film?????   Hvornår har man så brug for et ordentligt tv?Wink
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2006
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 08:41
kan kun anbefale Samsung ps60e6505. God til film og spil. Lavt inputlag, godt sortniveau, god lysstyrke og ikke mindst, nok et af de bedste plasmaer når det kommer til retention og burn-in. jeg har haft et i en 3-4 måneder og har ingen problemer haft.
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af DraX DraX skrev:

Hvad med http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/561453/SAMSUNG-PS64D8005.html?cid=911205000000

Hvad var der galt med dette tv? Til film og spil går man vel ikke helt galt med sådan en plasmaskærm? Er plasma ikke bedst til spil? Og bedste billedkvalitet til film? Der er måske andre grunde til ikke at vælge plasma, men når det er de to årsager der nævnes, så er det vel lige til? 64" til 13999,- det er lige før jeg kunne blive fristet...

Edit: Jeg glemte lige designet måske ikke tiltaler på det ovennævnte tv, jeg syntes dog det er ok..

Jeg kigger selv efter tv for tiden, jeg er dog ikke så vil med den polerede (eller chrome) kant der er på Samsungs 8005 serie. Der er Sony hx855 og Panasonic wt/vt serie flottere (imo).

Jeg så i går i Sony centeret i shoppen i Aalborg syd, der havde de Sony KDL-55HX855 til 12999,- der var kun nogen få stykker. Prisen er som følge af beskadiget emballage. Det er en god pris, godt tv og fedt design...imo det flotteste af dem alle, men det er jo en smagssag Smile

Redigeret af Schulz - 31-December-2012 kl. 10:55
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 12:06
Jeg tror os jeg ville undgå topmodellen af tv, og så tage en model ældre, så kan man sku få et større fjernsyn samtidig :) man betaler dyrt for de sidste features som man med stor sandsynlighed ikke kommer til at bruge.

Samt at nu hvor der er OLED og UHD på vej så skal man vel os tage det med i overvejelser.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 12:39
Jeg har selv et 55" ES8005 fra Samsung. Hvis du er ligeglad med SmartTV og deres AllShare del, så tror jeg nok at jeg ville vælge et Panasonic WT. 

Begge TV har et flot design. Jeg er dog glad for SmartTV platformen på Samsung, hvor jeg bruger Plex, HBO Nordic og Skype.

Godt nytår, og held og lykke med valget. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 12:40
hummelmose kan der ikke også fåes netflix på den model??
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

hummelmose kan der ikke også fåes netflix på den model??

ork jo. Netflix, ViaPlay snart også YouCinema.

Skype med det indbyggede kamera er fantastisk. Især fordi Skype kan køre i baggrunden når TV'et tændes. Vi har en konto til hele familien, så når jeg er ude og rejse, så kan jeg ringe hjem.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 12:53
Så slipper man os for at have bærbare computere og flere bokse til at stå og fylde, helt klart det jeg vil kigge efter ved næste fjernsynskøb
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oakie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 13:57
Hej

Har haft erfaringer med:

ES8005
ES7005
og seneste med
ES6575 købt i Fona sidste uge..

Ingen af ovennævnte slå mit Samsung plasma i stuen (http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1310640314). Billedet er bare meget meget bedre punktum. 

Og mht til "smarttv" så er jeg stik tosset over, at efter 1 år bliver platformen forladt. Meget meget latterligt. Men igen så bliver alle de streaming tjenster dyre i længden.... 

Oakie

Redigeret af Oakie - 31-December-2012 kl. 13:59
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu