|
Nyt Tv, hjælp mig drenge :-) |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
KAMIL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre, for man kommer jo alligevel ikke til at bruge alle feautures på Samsung topmodellen, men lækker det er den sgu!... hmm er sgu i tvivl...
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Så køb, det kan jo pryde hjemmet. Et tv er i min optik også et møbel ![]() Men det kommer jo an på dig selv, nogle er trods alt helt ligeglad med den slags, og fred være med det.
|
||
![]() |
||
KAMIL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 15 |
|
det er også rigtig jo... :-) heh
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Hmmm. Når man skal se film????? Hvornår har man så brug for et ordentligt tv?
![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
|
kan kun anbefale Samsung ps60e6505. God til film og spil. Lavt inputlag, godt sortniveau, god lysstyrke og ikke mindst, nok et af de bedste plasmaer når det kommer til retention og burn-in. jeg har haft et i en 3-4 måneder og har ingen problemer haft.
|
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Hvad var der galt med dette tv? Til film og spil går man vel ikke helt galt med sådan en plasmaskærm? Er plasma ikke bedst til spil? Og bedste billedkvalitet til film? Der er måske andre grunde til ikke at vælge plasma, men når det er de to årsager der nævnes, så er det vel lige til? 64" til 13999,- det er lige før jeg kunne blive fristet... Edit: Jeg glemte lige designet måske ikke tiltaler på det ovennævnte tv, jeg syntes dog det er ok.. Jeg kigger selv efter tv for tiden, jeg er dog ikke så vil med den polerede (eller chrome) kant der er på Samsungs 8005 serie. Der er Sony hx855 og Panasonic wt/vt serie flottere (imo). Jeg så i går i Sony centeret i shoppen i Aalborg syd, der havde de Sony KDL-55HX855 til 12999,- der var kun nogen få stykker. Prisen er som følge af beskadiget emballage. Det er en god pris, godt tv og fedt design...imo det flotteste af dem alle, men det er jo en smagssag ![]() Redigeret af Schulz - 31-December-2012 kl. 10:55 |
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
Jeg tror os jeg ville undgå topmodellen af tv, og så tage en model ældre, så kan man sku få et større fjernsyn samtidig :) man betaler dyrt for de sidste features som man med stor sandsynlighed ikke kommer til at bruge.
Samt at nu hvor der er OLED og UHD på vej så skal man vel os tage det med i overvejelser.
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
|
Jeg har selv et 55" ES8005 fra Samsung. Hvis du er ligeglad med SmartTV og deres AllShare del, så tror jeg nok at jeg ville vælge et Panasonic WT.
Begge TV har et flot design. Jeg er dog glad for SmartTV platformen på Samsung, hvor jeg bruger Plex, HBO Nordic og Skype. Godt nytår, og held og lykke med valget.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
hummelmose kan der ikke også fåes netflix på den model??
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
|
ork jo. Netflix, ViaPlay snart også YouCinema. Skype med det indbyggede kamera er fantastisk. Især fordi Skype kan køre i baggrunden når TV'et tændes. Vi har en konto til hele familien, så når jeg er ude og rejse, så kan jeg ringe hjem. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
|
Så slipper man os for at have bærbare computere og flere bokse til at stå og fylde, helt klart det jeg vil kigge efter ved næste fjernsynskøb
|
||
![]() |
||
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
|
Hej
Har haft erfaringer med: ES8005 ES7005 og seneste med ES6575 købt i Fona sidste uge.. Ingen af ovennævnte slå mit Samsung plasma i stuen (http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1310640314). Billedet er bare meget meget bedre punktum. Og mht til "smarttv" så er jeg stik tosset over, at efter 1 år bliver platformen forladt. Meget meget latterligt. Men igen så bliver alle de streaming tjenster dyre i længden.... Oakie Redigeret af Oakie - 31-December-2012 kl. 13:59 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |