|
Nyt Tv, hjælp mig drenge :-) |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
And the winner is: plasma!
![]() |
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Nej det var desværre ikke i år
![]() |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Et Panasonic 47" WT kan fås til lige under 10k i elgiganten (fra ons. 2/1). Har selv overvejet dette imo flotte Tv - billedemæssigt står det også virkeligt godt + der er mange brugbare features.
Fik det fremvist hos Sommer i Rødovre og må erkernde, at det var svært at se den store forskel mellem et 50" VT og det 47" WT, som jeg kiggede på. Jeg er ellers fortaler for at plasma er det bedste. Men WT'eren er imo et rigtigt godt bud på et LED Tv i den aller øverste klasse ! Jeg mener, at man i et Panasonic WT får rigtig meget Tv for pengene !
![]() |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
|
Kan anbefale Sony 55HX855. Jeg fik min i sidste uge. Jeg gik fra en Panasonic VT20 og på de fleste områder er det en lækker opgradering. Med rigtig dårlig SD signal vil jeg sige, at Pana'en gjorde det ligeså godt, men med et ordentligt signal er der stor forskel! Wauw, siger jeg bare!
Jeg ærger mig bare over, at jeg gav 15.000kr for den, når den nu kommer på tilbud i næste uge i Elgiganten til 10.000kr. Det er et røverkøb!
|
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |