recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV - Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt TV - Hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
7500-Rico Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2009
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV - Hjælp
    Sendt: 26-December-2009 kl. 01:10
Jeg skal snart ud og købe mit første fladskærms TV. Jeg har kigget på forskellige tv'er i butikker og på nettet. Jeg står med et valg mellem 2 tv'er, hvor jeg vil købe en af dem. Design - og kvalitetsmæssigt kan jeg ikke finde andre jeg synes om. Men jeg har bare det problem at jeg ikke ved hva for en der opfylder mine krav, og hvilken der er bedst.

Disse 2 har jeg kigget på:
-Philips 37PFL8404
-Sony KDL-375500

Jeg har været inde og søge på nettet omkring disse 2. Og der bliver skrevet at sonyen er bedst på næsten alle områder. Men der bliver jeg altså forvirret for jeg har set dem stå ved siden af hinanden i butikker, hvor billedekvaliteten på philipsen er en del bedre. Jeg er ikke sikker men jeg tror det kan være fordi Philipsen er så ny, og at der ikke er mange der har testet den ordenligt endnu.

Jeg tvivler pga. at jeg på nettet læser at sonyen er bedst, og philips noget ringere, men jeg synes selv at philipsen har en bedre billedekvalitet, og så kan jeg godt lide philips ambilight, hvor jeg på sonyen godt kan lide Bravia Sync.
Designet er flottets på Philipsen, og det er et plus, men jeg vil virkelig gerne have hjælp, fordi jeg er bange for at stå i den situation at jeg kommer til at fortryde mit køb. Cry

Det den skal bruges til:
-Se TV
-Se film (DVD, Bluray)
-Spille PS3
-Internet

Er der virkelig ikke nogen der ved noget om disse tv'er?
Hvis i har bedre forslag til et andet tv, så send gerne link Big smile

-Håber virkelig i kan hjælpe mig. Smile

Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-August-2009
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2009 kl. 09:13
Sony er efter min mening bagud i 2009, 8404 har efter min mening et mere elegant design, en super smal ramme og iht diverse tests bedste på LCD pt i prisgruppen.

Men 8404 er ikke stærk på Internet.

Du kan også se på 7000, som sikkert er lidt billigere, med samme billede, men vist ikke helt så god lyd som 8000 serien, samt ingen Ambilight.

Redigeret af JA - 26-December-2009 kl. 11:30
Til top
7500-Rico Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2009
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2009 kl. 12:38
Hvorfor er den ik så stærk? Mener du ud fra alle de test, for så har du ret.. Synes Philips 8404 ikke er så stærk i alle de test jeg har set, hvis det er det du mener? :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu