|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||||
Er ellers generelt ikke så vild med Sony design, men det her ser temmelig flot ud efter min mening Respekt for din mening ![]() |
|||||
E.L.
|
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||||
![]() |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
nh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
||||
Så du mener der er stor forskel på de 2 skærme?
|
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||||
![]() |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
nh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
||||
Jeg er ikke klar over hvordan det virker, men mange tak for info
![]() |
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||||
jeg kommer nok aldrig at se 3D på en 50 tommer. så heller i bio avatar på projektor i 2D, er fint nok til mig fed film Redigeret af xcardman - 30-April-2010 kl. 23:41 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||||
Hvorfor i alverden kan du kun anbefale et Vt20
du anbefaler jo stort set kun det du selv har eller skal have og ikke andet
Det er vil ikke kun panasonic som har 3D design er op til en selv. men når trådstarter ikke kan lide en fjernbetjening til en pio og er ligeglad med lcd eller plasma en vt20 vil alså ikke pynte i min stue så kommer en sony ind i billedet og som jeg selv havde valgt, hvis jeg skulle skifte tv en HX900 vil sætte en ny standard for lcd og en x4500 var et hammer godt tv ingen har set en ordenlig test af disse to endnu. men vt20 bliver alså ikke en ny pio der ud over skriver jeg alså ikke han skal købe, men er et bud er dette blevet til en 3D tråd, for så synes jeg du skulle lave en ydeligere opdeling lcd plasma og 3D opgiver snart dette forum, vi har lige været det hele igennem igår. men trådene er fjernet og festen begynder forfra Redigeret af xcardman - 01-Maj-2010 kl. 09:34 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Det er muligt jeg anbefaler noget som jeg selv kender til, og er det ikke fair nok? Jeg har set flere fine LCD, de virker bare ikke særligt godt til 3D
![]() Det er da også muligt, at V20/VT20 ikke er et nyt Pio, har jeg da lagt op til det?
![]() Og design blander jeg mig slet ikke i. For mig er design en sekundær ting, og folk er uendelig forskellige mht. til design ![]() Redigeret af Hother - 01-Maj-2010 kl. 10:02 |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Har du læst hvad han skriver
Går meget op i design og billedet skal selvfølgelig og være ok. Skal være min. 50" Hvis lcd er så dårligt til 3D, må du jo oprette en tråd om det Men jeg slutter bare her Redigeret af xcardman - 01-Maj-2010 kl. 10:07 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||||
Hvid det er 3D man går efter, så bør man efter min mening gå efter VT20 eller Samsungs plasma topmodel (foreløbigt). Under alle omstændigheder ville jeg lige vente på nogle tests fra især flatpanels.dk og udsagn fra folk som Bantam og Otto. Selvfølgelig bør man også selv afprøve 3D på forskellige 3D tv i butikkerne, FØR man tager en beslutning. Det ville jeg i hvert fald gøre hvis 3D var noget jeg selv gik efter. Design er som bekendt en smagssag.
Redigeret af Firebird - 01-Maj-2010 kl. 10:26 |
|||||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |