|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
nh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Er philips cinema 21:9 noget man skal holde sig fra? Syntes selv det er mega cool, men ved bare ikke om man bliver træt af den brede skærm, når man ser alm. tv.. |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
![]() |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
|
Jeg tror man skal passe på med at bruge
![]() ![]() Begge teknologier er p.t. ikke klar til 3D i ordentlig kvalitet. Det er rigtigt at det ikke er lige så tydligt på plasma p.g.a. den højere opdateringshastighed, men alle anmeldelser af begge typer er lige nedslående. Ingen af teknologierne giver 3D den kvalitet det bør have. Jeg personligt venter på 2. eller 3. generation. Men tvang man mig til at vælge i disse dage, ville et nok blive et VT20. Men at kalde det for et pænt TV, er nok lidt forkert i mit univers. Der ville jeg nok vælge Samsungs modeller. Redigeret af hummelmose - 01-Maj-2010 kl. 19:14 |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
nh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Hvordan er billede kvalitet? Designet er jo rigtigt fint
![]() |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Hummelmose
så er vi snart over i oledpersonligt venter på 2. eller 3. generation ![]() |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
NH:
Anmeldelse kan læses her: http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1246861800 Redigeret af vasif - 01-Maj-2010 kl. 19:44 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det har denne model fra 2009 jo ikke samt billedekvaliteten er noget under end de andre modeller er blevet nævnt. alså deres foregænger hvordan den nye så bliver ved vi så heller ikke noget om det er lidt svært og råde folk til noget, uden en ordenligt test Redigeret af xcardman - 01-Maj-2010 kl. 19:49 |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
|
@Hother.
Tillykke med dit nye legetøj. Jeg stod selv i Computer City i dag og så på Samsungs nye modeller. Desværre havde de ikke den lovede 3D Bluray afspiller hjemme, så du kunne ikke vise kvaliteten. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
![]() Det jeg hører fra dem der har legetøjet allerede er jo, at det ofte er 3D materialet, der på en eller anden led ikke altid er godt nok. Man sammenligner lidt den nuværende 3D plasmateknologi med teknologien til 2 generations FullHD paneler.
Men nu ser vi når jeg får mit hjem, og det er også min tanke at lave et lille 3D shoot-out for udvalgte intereserede
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |