|
Nyt tv, hvordan får jeg det samme signal? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rehof ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2014 kl. 09:51 |
Hejsa.
Jeg vil have ny tv i soveværelse og køkken, men hvad er det lige jeg skal kigge efter? Vi bor et sted hvor signalet fra Yousee ikke er det bedste, så bare for at få et rimelig tv signal skal vi bruge de digital boksen fra Yousee med kort i. Jeg ville så gerne være fri for de bokse, men stadig have det digitale signal, så spørgsmålet går på: Kan jeg blive fri for de Yousee bokse, og stadig beholde det digitale signal? Hvis ja, hvad skal de tv jeg skal ud og hente så indeholde? Jeg beklager min uvidenhed, men jeg kan simpelhen ikke finde ud af det mere :-) Rehof |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have et TV med Digital kabeltuner( DVB-C tuner) , - tror sgu efterhånden ikke man kan købe uden . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der skal bare købes nye TVer, såer du kørende. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og ikke mindst med en DVB-T2 tuner, så du er sikret modtagelse via egen antenne når Yoysee ikke slår til, eller blir for dyrt.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Du skal være sikker på at YouSee signalet er kørt rundt til de TV stik du ønsker at bruge . Hos min søster viste det sig at stikket i soveværelset kun havde fat i en antenne på taget . Men hvis du kan tage YuoSee i de ønskede rum med dine nuværende TV , så er der ingen problemer . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Rehof ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Rigtig mange tak for hjælpen, det hjalp :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |