|
Nyt TV - igen igen igen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lajgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2013 kl. 17:23 |
Hej Alle,
Så skiftede YouSee til kun at understøtte MPEG 4 på HD kanaler. Det betød for mig, at mit ellers trofaste Sony LCD 40" er gået hen og blevet forældet - hulk, hulk. Det har faktisk holdt fortræffeligt og der har ikke været nogen problemer med det. Men nu skal dens afløser findes. Jeg håber I kan komme med nogle ideer til hvilket TV jeg skal vælge. Jeg har følgende ønsker til det:
Følgende ting er ikke så vigtigt:
Jeg glæder mig til at høre jeres bud på hvad jeg skal vælge. Prisen er absolut en faktor. Den skulle gerne ikke blive 5 cifret. På forhånd tak. Carsten
|
|
![]() |
|
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
panasonic og samsung er de eneste med dual-tuner, medmindre man har råd til b&o og lignende....
og eftersom du har fravalgt plasma (går jeg ud fra siden du har lagt det i denne forum-kategori), så må du på egen hånd kunne finde frem til de 4-5 modeller der har dual-tuner fra de to producenter. god fornøjelse. (Det er F-serien hos samsung du skal kigge efter, og 60-serien ved panasonic) Tvivler dog på at du kan få dual-tuner i 46"+ til under 10.000
Redigeret af kronholm - 11-April-2013 kl. 17:44 |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glad for Sony... Så ligger den vist lige til venstrebenet Link: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL46HX75GBN/sony-46-3d-led-smart-tv-kdl-46hx75g Dobb.tuner...så får du brug for et ciffer mere hvorfor dog ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |