recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv, ikke 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv, ikke 3D

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndreasG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv, ikke 3D
    Sendt: 31-August-2010 kl. 20:23
Hej alle,
 
Jeg har et spørgsmål omkring 3D-tv. Da jeg ikke har mulighed for at opleve 3D-følelsen (har kun 1 øje), er jeg bedøvende ligeglad med fremtidige opdateringer hvad det angår. 3D-implementeringen tror jeg koster meget ekstra at få, og Jeg har ikke lyst til at betale i dyre domme for noget jeg aldrig vil kunne få glæde af, så derfor spørger jeg nu:
 
Burde jeg købe fx et g20 lige nu imens 3D-teknologien endnu ikke er implementeret, og være sikker på at få dette, og tror i at alle fremtidige tv laves med 3D?
 
Eller burde jeg lige vente et halvt år, til g20 fx er faldet i pris (som de tidligere år har gjort med "last years model" ), hvor den nye generation (med 3D?) lanceres?
 
Eller kunne jeg bare udskyde mit tv-køb til næste års generation nye og fancy-modeller uden 3D kommer frem?
 
Tror i at en-øjede nogensinde vil komme til at have gavn af 3D på hjemme eller biograf-fronten?
 
 
Mvh piraten der aldrig vil opleve 3D. :-/
Har endnu ingen hardware.. Hvad skal jeg købe?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af AndreasG AndreasG skrev:

Burde jeg købe fx et g20 lige nu imens 3D-teknologien endnu ikke er implementeret, og være sikker på at få dette, og tror i at alle fremtidige tv laves med 3D?


Flere og flere vil komme med det - aunaset om man har brug for det eller ej, På same vis som internetforbindelse og hvad ved jeg.

Jeg syntes at du skal købe nu og nyde det gode billede du kan få nu og fra og med "i morgen", frem for at vente. Alle tv bliver forældede hurtigt og du kan vente uendeligt på "sidste års model.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 20:59
hej , jeg synes at du skal købe et nyt tv , når behovet er der . Der er ingen grund til at vente , for så bliver man bare ved at vente , for næste model er nok lige lidt bedre . Selvom at du ikke kan udnytte 3D , ja så er de nye 3D topmodeller også de bedst mht 2D , så det ene udelukker ikke det andet....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu